زاهدان- امام جمعه زاهدان گفت: در ‌فتنه سال ۸۸ همه دشمنان نظام اسلامی تلاش کردند نظام مقدس جمهوری اسلامی را به پرتگاه ببرند و با تمام قوا به میدان آمده بودند تا این نظام را نابود کنند.

دشمنان در فتنه ۸۸ ‌با تمام قوا به میدان آمدند/رهبر معظم انقلاب ‌کشور را از ‌بحران جدی خارج کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان با تاکید بر اینکه بهره‌مندی از نعمت ولایت فقیه یک فرصت بی‌نظیر برای ملت ایران است، اظهار داشت: حضور رهبر معظم انقلاب در کشور نعمتی بسیار بزرگ است و ایشان که همواره در بزنگاه‌ها و تنگناهایی که دشمنان برای نظام ایجاد کرده‌اند، ایران اسلامی را به بهترین نحو هدایت کرده و در مسیر صحیح قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون تلاش‌های زیادی جهت سست کردن پایه‌های نظام از سوی دشمنان نظام و اسلام صورت گرفته و نقشه‌های متعددی برای نابودی نظام کشیده شده ولی رهبر معظم انقلاب با تدابیر ویژه و تکیه بر هوشمندی و بصیرت همه اقدامات شوم دشمنان را خنثی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز بر همگان آشکار شده که رهبر معظم انقلاب بهترین دیدبان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که با اشراف کامل و نگرش دقیق همواره کشور را به سوی پیشرفت و تعالی هدایت کرده‌اند و در واقع رهبری عامل وحدت در سراسر ایران اسلامی هستند.

آیت‌الله سلیمانی خاطرنشان کرد: در ماجرای فتنه سال ۸۸ همه دشمنان نظام اسلامی تلاش کردند نظام مقدس جمهوری اسلامی را به پرتگاه ببرند و با تمام قوا به میدان آمده بودند تا این نظام را نابود کنند، اما رهبر معظم انقلاب با تکیه بر شجاعت و تدابیر حکیمانه خود کشور را از یک بحران جدی خارج کردند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: امروز بر همگان روشن است که هیچ رهبری در سراسر دنیا با این ویژگی‌های منحصر به فرد رهبر معظم انقلاب وجود ندارد و مردم بسیاری از کشورهای دنیا در حسرت برخورداری از چنین رهبری هستند.

وی با اشاره به جنایاتی که در کشورهای اسلامی در حال وقوع است، اظهار داشت: افرادی که در ماه مبارک رمضان مرتکب جنایات می‌شوند و صدها انسان را در یمن، بحرین و افغانستان به خاک و خون می‌کشند بدون شک کافر هستند حتی اگر نام مسلمان را یدک بکشند.

آیت‌الله سلیمانی به مناسبت‌های خردادماه اشاره کرد و گفت: قیام خونین ۱۵ خرداد و ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) ۲ حادثه تلخ خردادماه است که همه ما باید به آنها توجه ویژه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: پس از رحلت امام خمینی(ره) مستکبرین تلاش کردند انقلاب اسلامی را نابود کنند اما مجلس خبرگان با انتخاب شایسته رهبر معظم انقلاب اجازه نداد افکار شوم دشمنان نظام محقق شود و ما شاهد بودیم که ولایت فقیه ما روز به روز قدرتمندتر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.