یزد -امام جمعه موقت یزد گفت : عمل به فرامین ولایت فقیه مهمترین رسالت مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی نظام اسلامی می باشد و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه همگان می باشد .

حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه همه  است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدجواد آیت‌الهی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد، اظهارداشت: تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری بیش از پیش در دستور کار مسئولان اجرایی نظام باید قرار بگیرد.

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان سالروزارتحال حضرت خدیجه افزود :خدیجه کبری اولین زنی بود که به خداوند و دین مبین اسلام ایمان آورد و نقش مهمی در ترویج مکتب ناب محمدی ایفا کرده است.

آیت اللهی سالروز ارتحال امام خمینی(ره) را یکی دیگر از وقایع و رویدادهای مهم پیش‌رو دانست و گفت: امام خمینی(ره) تنها عالمی بود که توانست حکومتی اسلامی پایه گذاری کند و پس از ارتحال حضرت امام خمینی(ره) مجلس خبرگان رهبری، فقیهی شایسته و شخصیتی عالم، ربانی ، وآشنا به امورو با بصیرت را برای ادامه حرکت انقلاب اسلامی به‌عنوان رهبر جمهوری اسلامی انتخاب کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری امام خمینی(ره) را حقیقتی همیشه زنده عنوان کرد و تصریح کرد: حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) مهمترین رسالت مسئولان نظام اسلامی است.

امام جمعه موقت یزدخاطرنشان ساخت: انتخاب مقام معظم رهبری به رهبری انقلاب اسلامی از سوی مجلس خبرگان رهبری مهمترین دستاورد انقلاب است وهر قدر از عمر انقلاب اسلامی سپری می شود، مدیریت و مقبولیت مقام معظم رهبری بین اقشار مختلف جامعه بیشتر مشخص و اثبات می‌شود.

وی در ادامه  با انتقاد شدید از وضعیت بدحجاب در استان  تصریح کرد. یکی از مشکلات ما در دارالعباده یزد، مسئله بدحجابی و بی‌حجابی است و متأسفانه  برخی مسئولان در موضوعات فرهنگی برعکس عمل می‌کنند، ومردم برای اسلام قیام کرده‌اند و خون‌های بسیاری ریخته شده که منویات دینی اجرا شود و لذا باید مسئولان در نظام اسلامی به‌جای سوق دادن جامعه به سمت موسیقی حرام و بدحجابی، جامعه را به‌سوی دین سوق دهند.

وی با اشاره به نزدیک شدن سالروز شهادت شهید صدوقی، افزود: شهید صدوقی فقط مخصوص استان یزد نبود و بازوی توانمندی برای انقلاب و امام خمینی(ره) بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.