شهرکرد-امام جمعه شهرکرد گفت: ملت به وظیفه خود عمل کردند امروز انتظار می رورد شخص رئیس جمهور به تعهداتش و شعغارهای تبلیغاتی و انتخاباتی اش پایبند و متعهد باشد.

شورای نگهبان فصل الخطاب است،اما دستگاه قضا با تخلفات برخورد کند

به گزارش قدس آنلاین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در خطبه های نمازجمعه شهرکرد  که در مصلی بزرگ امام خمینی برگزار شد گفت: پرونده انتخابات بسته شد اما خواسته مردم و مسئولان این است که دستگاه قضایی و رئیس قوه قضائیه با شدت و جدیت با تخلفات انتخاباتی در سراسر کشور برخورد نماید.

محمد علی نکونام تاکید کرد: براساس ۲ تحلیل آمریکایی در قبل از برگزاری انتخابات، استکبار جهانی بر آن است تا ضربه خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران بزند، اما مردم باید با هوشیاری، بصیرت و بیداری خود در سایه مقام معظم رهبری در برابر این توطئه ها بایستند و بار دیگر نقشه های بیگانگان را خنثی کنند.

وی همچنین گفت: از نظر امام خمینی (ره) وحدت و با ولایت فقیه بودن ۲ رمز اصلی بقای جمهوری اسلامی ایران است.

نکونام افزود: امام خمینی (ره) به معنای واقعی کلمه پایبند عملی و علمی به اسلام ناب محمدی (ص) بودند و به توانمندی های داخلی و مردم باور داشت و چهره ای تمام عیار و مقاوم در برابر استکبار جهانی بودند که علاوه بر این مقاومت ها اعتقاد به برقراری ارتباط با کشورهای دنیا داشتند.

وی گفت: تاکید فراوان علمی و عملی به زهد، ساده زیستی، مقابله با تبعیض و پرهیز از اشرافی گری از ویژگی های برجسته بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: این استان با کمبود ۴۵۰مبلغ و روحانی مواجه است، به همین منظور باید حوزه های علمیه توسعه و گسترش یابد.

نکونام تصریح کرد: در شان این استان نیست که تنها یک مدرسه حوزه علمیه در شهرکرد باشد، به همین سبب مجوز راه اندازی یک مدرسه دیگر با ظرفیت پذیرش ۲۰۰ طلبه اخذ شده تا بتوان نیازهای فرهنگی را پاسخ داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.