امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سند ۲۰۳۰ که با این سند دشمن، راه نفوذ به کشور را برای خود گشوده است، گفت: در این سند گفته شده است که حرف از جهاد، شهادت و انقلاب در آموزش و پرورش نباید زده شود.

دشمن با سند ۲۰۳۰ راه نفوذ به کشور را برای خود گشوده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: ایشان انقلابی در دنیا ایجاد کرد که تمام دشمنان اسلام امروز در مقابل این حرکت عظیم برای خاموش کردن این چراغ بسیج شدند اما این چراغی است که خداوند برافروخته است.

وی با بیان اینکه ارتحال امام راحل یک مسئله بزرگ بود، افزود: به گفته خبرنگاران خارجی در روز تشییع پیکر امام خمینی(ره) بیش از ۱۰ میلیون نفر شرکت داشتند، در همین راستا مقام معظم رهبری رازهای موفقیت ایشان را ارتباط با خداوند بیان کردند و مسئولان نیز باید بدانند راه سعادت، عزت و قدرت ارتباط با خدا است و ارتباط با دشمنان خدا جز ذلت چیز دیگری نخواهد داشت.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه امروز که امام خمینی(ره) در میان ما نیست سیل اعتراف‌ها  و تعاریف از ایشان فراگیر شده است، خاطرنشان کرد: اخلاص و اتصال به خدا رمز موفقیت ایشان بود و امام خمینی(ره) معنای "ایاک نستعین" را در عمل آشکار کردند.

وی پیرامون قیام ۱۵ خرداد بیان کرد: آن قهرمانانی که چراغ انقلاب را روشن کردند تا دنیا را متوجه یک حرکت جدید کنند در این روز به دنبال دستگیری امام(ره) به صورت خود جوش مقابل رژیم ستم شاهی قیام کردند و دیگر توپ و تانک و مسلسل نمی‌تواند هیچ غلطی بکند.

میردامادی با اشاره به سخنان وزیر خارجه اسرائیل گفت: وزیر خارجه اسرائیل در این رابطه گفته بود، زلزله‌ای در ایران ایجاد شده که امواجش به زودی اسرائیل، شرق و غرب را در بر خواهد گرفت، اکنون تمام شیاطین صدای ناله‌شان بلند شده، ترامپ به عربستان، اسرائیل و کشورهای عربی سفر کرده و قصد منسجم کردن آن‌ها علیه کشورمان را دارد، امروز دیگر جرأت تجاوز نظامی به کشورمان را ندارند اما از لحاظ فرهنگی جنگ را آغاز کرده‌اند و به گفته مقام معظم رهبری این جنگ به مراتب از جنگ نظامی خطرناک‌تر است.

وی با اشاره به سند ۲۰۳۰ که با این سند دشمن، راه نفوذ به کشور را برای خود گشوده است، تصریح کرد: در این سند گفته شده است که حرف از جهاد، شهادت و انقلاب در آموزش و پرورش نباید زده شود، در همین راستا مقام معظم رهبری گفتند که چرا این سند را مخفیانه امضا کردید؟ چرا شورای عالی انقلاب فرهنگی اعتراض نکرد؟ چرا بی سر و صدا این کار را کردید؟ چرا این سند برای تصویب به مجلس نرفت؟ درحقیقت در این سند گفته شده که نباید از دفاع مقدس این افتخار بزرگ برای نسل جدید گفته شود.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: سند ننگین ۲۰۳۰ برای بچه‌های دبستانی درس همجنس بازی می‌دهد، طبق این سند سه نوع ازدواج در ایران باید قانونی شود، ازدواج زن و مرد، مرد و مرد، زن و زن، این‌ها می‌گویند حقوق بشر در ایران رعایت نمی‌شود.

میردامادی پیرامون اخباری که در مورد دانشگاه آزاد اسلامی مطرح می‌شود، گفت: در همین راستا مقام معظم رهبری آقای ولایتی را به عنوان رئیس هیئت امنا در دانشگاه آزاد اسلامی تعیین کردند که در همین راستا تحولاتی ایجاد شده و می‌شود.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سخنانی از مقام معظم رهبری پیرامون اسلام آمریکایی افزود: اسلام آمریکایی یعنی اینکه قرآن چاپ کنید اما با کافر شراب سرو کنید، اسلام آمریکایی یعنی ۴۰۰ میلیارد دلار پول مسلمانان را خرج اشتغال آمریکایی‌ها کنید، یعنی تروریست را محکوم کنید ولی خودتان مروج تروریست باشید، یعنی قرارداد ۱۱۰ میلیارد دلاری تسلیحات را با آمریکا برای مظلوم‌کشی در بحرین یمن خرج کنید.

 وی گفت: یکی از مشاوران و جاسوسان کاخ سفید گفته بود ما موفق شدیم چادر مشکی زن ایرانی را به چادر توری و گلدار تبدیل کنیم، چادر توری و گلدار را به مانتوی بلند و مانتوی بلند را به مانتوهای کوتاه تبدیل کنیم، اکنون از حجاب زن مسلمان یک روسری باقی مانده است، تمام این بدبختی‌ها به خاطر آمریکا است بنابراین همه ما باید در تمام اوقات فریاد "مرگ بر آمریکا" را فراموش نکنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.