منابع خبری بامداد شنبه گزارش دادند مقامات آلمان از برگزاری یک جشنواره موسیقی در شهر «کوبلنتس» این کشور به دلیل وجود شواهدی از احتمال وقوع حمله تروریستی جلوگیری کرده‌اند.

جشنواره موسیقی در آلمان به دلیل شواهدی از حمله تروریستی تعطیل شد

  به گزارش «قدس آنلاین»،  منابع خبری بامداد شنبه گزارش دادند مقامات آلمان بعد از دریافت اطلاعاتی درباره احتمال وقوع حمله تروریستی از برگزاری یک جشنواره موسیقی در شهر «کوبلنتس» جلوگیری کرده‌اند.  

طبق گزارش آسوشیتدپرس، پلیس همچنین هزاران نفر از افرادی که قصد حضور در این جشنواره موسیقی «راک» داشتند را از محل دور کرده است.

سخگنوی ایالت  «راینلاند-فالتس» در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی آلمان تصریح کرد با توجه به وجود شواهدی از احتمال وقوع حمله تروریستی این جشنواره موسیقی در نخسین شب افتتاحش تعطیل شد.  

پس از حمله حدود دو هفته پیش در شهر «منچستر» انگلیس، تدابیر امنیتی در تجمعات عمومی در بسیاری از کشورهای اروپایی افزایش یافته است. آسوشیتدپرس گزارش داده سازمان‌دهندگان جشنواره موسیقی آلمان علاوه بر ممنوع کردن حمل کوله‌پشتی و کیف قصد انجام بازرسی‌های بدنی از شرکت‌کنندگان داشتند. همچنین قرار بود ۱۲۰۰ نیروی پلیس با یونیفرم یا لباس شخصی امنیت این مراسم را تأمین کنند.  

بامداد دوم خرداد حملۀ انتحاری به محل برگزاری یک کنسرت در منچستر به کشته شدن دست‌کم ۲۲ نفر و زخمی شدن ۵۹ نفر دیگر منجر شد. گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را برعهده‌گرفت.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.