طبق آمار رسمی منتشر شده حداقل ۷۴۳ میلیون هوادار در سراسر جهان رئال مادریدی هستند و در فضای مجازی از تیمشان حمایت می‌کنند.

۷۴۳ میلیون هوادار رئال مادرید برابر ۱۱۷ میلیون هوادار یوونتوس/ایران مادریدی‌تر است

به گزارش قدس آنلاین، کریستیانو رونالدو به تنهایی هوادار بیشتری از تیم فوتبال یوونتوس دارد و ۱۱۵ میلیون هوادار در صفحه فیس بوک، اینستاگرام و وب سایت رسمی او حضور داشته و حتی بخش عظیمی از آنها کد مخصوص هواداری دارند.

در میان بازیکنان یوونتوس نیز دیبالا بیشترین هوادار را به خود اختصاص داده که البته قرار نیست پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا همچنان در اردوی گورخرهای تورین بماند.

روزنامه آس اسپانیا گزارشی از تعداد هواداران دو تیم فوتبال رئال مادرید و یوونتوس در فضای مجازی منتشر کرده که نشان می‌دهد رئال مادرید در این بخش، پیش از فینال اصلی، بازی را برده است.

۷۴۳ میلیون هوادار در فضای مجازی شامل توییتر، فیس بوک، اینستاگرام، کانال رسمی تلویزیون رئال مادرید و کانال رسمی باشگاه رئال مادرید مشغول به حمایت از تیم خود هستند.

کریستیانو رونالدو به تنهایی ۲۷۲ میلیون هوادار را در فضای مجازی به خود اختصاص داده که بیشتر این هواداران، به صورت رسمی کارت هواداری رونالدو را از طریق وب سایت این بازیکن خریداری کرده و با این کار در پروژه کمک به رفع گرسنگی در آفریقا سهیم هستند.

به نقل از فارس، خامس رودریگس از دیگر بازیکنان رئال مادرید است که هواداران ۳۲ میلیونی او قابل تامل است. دیبالا از یوونتوس نیز با داشتن بیش از ۳ میلیون هوادار در اینستاگرام یکی از ستاره‌های مردمی یوونتوس محسوب می‌شود.

در تصویر آماری از سراسر جهان، کشورهایی که رئال مادریدی هستند و هواداران رئال مادرید در آنها بیشترین حضور در فضای مجازی را دارند رنگ بنفش به خود گرفته‌اند. ایران در این نقشه جهانی رنگ بنفش پر رنگی دارد و نشان می‌دهد بیشتری مادریدی است تا یوونتوسی!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.