علاقمندان به حجت الاسلام رئیسی و به طورکلی افرادی که به وی رای دادند و افرادی که حتی رای ندادند ایشان را به عنوان یک فرد خردگرا و با عقلانیت می شناسند لذا همین ویژگی های وی باعث شده است که رعایت اخلاق و قانون مداری را در سرلوحه کارهای خویش قرار داده و تبعیت از قانون وتمکین به آن را انجام دهند .

غیر از این هم از ایشان انتظار نمی رفت/ حجت اسلام رئیسی نماد خرد گرایی و عقلانیت است

 سید حسن حسینی شاهرودی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره تمکین حجت الاسلام رئیسی به نتایج انتخابات به قدس گفت:  غیر از این نمی توان از ایشان انتظار داشت چرا که  علاقمندان به حجت الاسلام رئیسی و به طورکلی افرادی که به وی رای دادند و افرادی که حتی رای ندادند ایشان را به عنوان یک فرد خردگرا و با عقلانیت می شناسند لذا همین ویژگی های وی باعث شده است که رعایت اخلاق  و قانون مداری را در سرلوحه کارهای خویش قرار داده و تبعیت از قانون وتمکین به آن را انجام دهند.

وی در ادامه افزود: اگر چه برای آقای رئیسی حق شکایت و اعتراض نسبت به تخلفات انتخاباتی و جناح مقابل در قوه قضائیه محفوظ است و بدون تردید به شکایت ایشان رسیدگی خواهد شد. اما رسیدگی به شکایات ایشان طبیعتا تاثیری در نتیجه انتخابات نخواهد داشت ولی تخلف از جانب  هر شخص و فردی با هر پست و مقامی که باشد چه جریان اصول گرا باشد و  چه جریان اصلاح طلب تفاوتی ندارد و قوه قضائیه ورود کرده  و اجرای قانون ملاک اصلی بر ای ما بوده و اگر تخلف بارزی انجام شده باشد باید به آن رسیدگی شود تا اشاعه تخلف از قانون در جامعه صورت نگیرد.

حسینی شاهرودی در خاتمه تصریح کرد: حتی اگر قوه قضائیه به این ماجرا  ورود نکند ماموریت پیشگیری از جرم و تخلف را انجام نداده  و این برای انتخابات های آینده کشور اثرات منفی خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.