بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امام خمینی(ره) را قطب نمای انقلاب دانست و گفت: تحریف این امام راستین، بدترین ضربه فرهنگی است.

تحریف امام خمینی بدترین ضربه فرهنگی/امام راحل قطب نمای انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر شنبه در دیدار با مسئولان شهرستان خوسف با اشاره به جنگ نرم دشمن بیان کرد: دشمن امروزه با توجه به نا امید شدن از جنگ های نظامی، جنگ فرهنگی را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) جامعه را به این جنگ فرهنگی هشدار داده بود، افزود: رهبر معظم انقلاب هم از سال های قبل نسبت به شبیخون فرهنگی هشدار داده اند.

آیت الله عبادی اظهار کرد: دشمن از پایگاه های مردمی وحشت دارد بنابراین مردم باید از انقلاب خود نگهداری کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از گزینه‌های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب آسیب‌های فرهنگی است، گفت: آنچه به جامعه ضربه می‌زند، تحریف امام (ره)    بدترین ضربه علمی، فرهنگی و سیاسی مورد توجه دشمن است.

وی اظهار کرد: برخی ریاکارانه اسم امام (ره) را می‌برند این در حالی است که برای تحریف امام نسبت به رهبر موجود طوری دیگر حرف می‌زنند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ولایت و رهبری ستون فقرات و وحدت جامعه اسلامی است، افزود: دشمن تلاش می کند به این ستون نیز ضربه وارد کنند.

وی بیان کرد: کسانی که با رهبری مخالفت می‌کنند یا نارسایی فکری، سیاسی داشته و یا وابستگی به دشمن دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن از طریق مختلف در صدد ضربه زدن به اسلام است، ادامه داد: طی برنامه های اخیر خود با استفاده از تحریم به دنبال این است که بر ملت ایران فشار وارد کند.

وی ادامه داد: دشمن باید بداند که بنا بر فرموده امام راحل انقلاب، ما فرزند رمضان هستیم و آن را جشن می‌گیریم، وتحریم ها نه تنها سبب ضعف کشور نمی شود بلکه پیشرفت علمی، فرهنگی، اقتصادی کشور را به دنبال دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.