دیدار تیم های فوتبال رئال مادرید و یوونتوس در پایان نیمه نخست با تساوی یک بر یک پایان یافت.

تساوی رئال مادرید و یوونتوس در نیمه نخست

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال رئال مادرید و یوونتوس شنبه شب دیدار نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را شنبه شب در شهر کاردیف برگزار کردند که در پایان نیمه نخست دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

یوونتوس بازی را بهتر شروع کرد. حرکت انفرادی ایگواین و شوت او که توسط ناواس در دو مرحله مهار شد نشان از آغاز خوب شاگردان آلگری داشت. حملات یوونتوس ادامه یافت و این بار ناواس با واکنشی عالی ضربه دیدنی پیانیچ را دفع کرد تا دروازه رئال بسته بماند.

رئال مادرید از دقیقه ۱۰ خود را در زمین پیدا کرد و از فشار حملات یووه کاست و در نخستین ضربه ای که به چارچوب دروازه حریف داشت به گل رسید. در دقیقه ۲۰ بازی بود که پاس عرضی کارواخال به رونالدو با ضربه بغل پای دقیق ستاره پرتغالی همراه شد تا دروازه یوونتوس گشوده شود. این پانصدمین گل رئالی ها در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بود.

یوونتوس بلافاصله دست به کار شد و زودتر از آنچه که تصور می رفت کار را به تساوی کشاند. در دقیقه ۲۷ چند پاسکاری زیبا از سوی یوونتوسی ها و در نهایت ضربه برگردان مانزوکیچ دروازه ناواس را باز کرد تا همه چیز برابر شود.

بازی بعد از این گل تا حدی متعادل شد و جنگ بر سر توپ در میانه میدان شدت گرفت. هر دو تیم تا پایان بازی تلاش کردند دروازه خود را بسته نگه دارند و نیمه نخست با تساوی پایان یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.