مشهد- مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به برپایی غرفه وقف «مصحف شریف» در نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد گفت: زائران و مجاوران می‌توانند با حضور در این غرفه و خرید یک جلد قرآن کریم به قیمت ۷۰ هزار ریال و تکمیل وقفنامه این کتاب مقدس را وقف مسجد، مدرسه و بقاع متبرکه کنند.

قرآن کریم توسط مردم وقف می شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد احمدزاده در حاشیه برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، امسال نیز در این نمایشگاه غرفه‌های مشاوره‌های وقف، فعالیت‌های قرآنی بقاع متبرکه و امامزادگان و کودکان را برپا کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ابراز کرد: نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد موقعیت ویژه‌ و فرصت مناسبی را برای عرضه و نمایش محصولات قرآنی هنری دیجیتال مرتبط با قرآن کریم فراهم آورده است.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه در جوار حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) در ایام ماه پر فضیلت و مبارک رمضان، فضای روحانی و معنوی خاصی را ایجاد کرده که با نمایشگاه‌های قرآن سال‌های قبل قابل مقایسه نیست از این رو پیش بینی می‌شود تا با استقبال بی نظیری زائران و مجاوران مواجه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.