​ایلام- مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: برای بهسازی راه ایلام- مهران دو هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

دو هزار میلیارد ریال برای بهسازی راه ایلام – مهران نیاز است

سیدکمال الدین میرجعفریان روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه بهسازی راه ایلام – مهران در سه قطعه به پیمانکاران مختلف واگذار شده است، اظهارداشت: حجم کار بسیار سنگین است و پیشرفت فیزیکی پروژه به تزریق به موقع اعتبارات، شرایط جوی حاکم بر منطقه و توان پیمانکار بستگی دارد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه یک پروژه ملی و بلکه فراملی است، افزود: در سال جاری هنوز اعتباری به این پروژه تزریق نشده و امیدواریم که سازمان برنامه و بودجه، اعتبار این پروژه را سریعاً تخصیص دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام به نیاز دوهزار میلیارد ریالی برای تکمیل این پروژه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: مسیر ایلام – مهران بعنوان مسیر اصلی تردد زوار اربعین است و بعنوان یک پروژه فراملی در حال اجراست که در صورت تزریق به موقع اعتبارات و تجمیع امکانات در دو یا سه سال آینده به بزرگراه تبدیل خواهد شد.

سیدکمال الدین میرجعفریان با اشاره به تأمین بخشی از منابع مالی پروژه راه ایلام – مهران از طریق اسناد خزانه و اوراق مشارکت، یادآور شد: امیدواریم که هم استانی های عزیز و زوار عتبات عالیات با خویشتنداری و صبر و حوصله ما را یاری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.