زنجان-معاون پارلمانی دولت دهم به مسئله اقتصاد مقاومتی اشاره کردو گفت:اقتصاد مقاومتی این است که نباید نگاه تنها به بیرون از مرزها باشد و باید در اقتصاد مقاومتی به توانمندی‌های داخلی توجه کرد.

باید در اقتصاد مقاومتی به توانمندی‌های داخلی توجه کرد

به گزارش قدس آنلاین ، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در مراسم بزرگداشت شهدای قیام ۱۵ خرداد و شهدای عملیات رمضان، به ثمرات انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی راهی است که ثمره آن نظام جمهوری اسلامی بوده و این انقلاب بود که نظام اسلامی را بوجود آورد.

وی به واقعه ۱۵ خرداد اشاره کرد و گفت: در این اتفاق در جریان لایحه کاپیتولاسیون مطرح شد که امام(ره) راحل در برابر آن  قیام کرد و در خلال این قیام حادثه ۱۵ خرداد اتفاق افتاد.

معاون پارلمانی دولت دهم تاکید کرد: در حال حاضر انقلاب ما تمام نشده و اگر انقلاب ما تمام شده بود حضور ما در سوریه در دفاع از اسلام معنایی نداشت.

میر تاج الدینی  گفت: اگر یک کشوری در خارج از مرزها طرفدار ٬ قدرت و در منطقه نفوذ نداشته باشد مورد هجوم دشمنان قرار می‌گیرد و از ابتدای انقلاب ما هدف تنها برای داخل کشور نبود این امر در حمایت از مردم فلسطین نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه امام(ره) اگر در داخل با رژیم طاغوت مبارزه کرد در بیرون از مرزها نیز با صهیونیستها مقابله می‌کرد، افزود: اگر ما از آرمانهای انقلاب دست بکشیم و از راهبردهای اصلی انقلاب‌مان دور شده و یا به مرور زمان آن را کمرنک کنیم، مانند همه حکومت‌های دیگر در جهان تنها به فکر تعامل باشیم، عزتمان را از دست می دهیم.

معاون پار لمانی دولت دهم به مسئله استقامت اشاره کرد و گفت: یکی از موارد استقامت این است که باید در حفظ ارزش‌های انقلاب استقامت داشته باشیم و مسیر اصلی و آن راه صحیح در انقلاب ما راه امام(ره) و امروز راه رهبری است. استقامت یعنی در این راه ایستادگی کنیم و نگذاریم خط امام(ره) منزوی شود.

میر تاج الدینی افزود: نباید بگذاریم شعار مرگ بر آمریکا فراموش شود زیرا امروز عده‌ای در تلاش‌اند خط امام(ره) را از دو طریق تحریف ‌کنند.

وی با بیان اینکه اگر مجلس بیدار باشد نمی‌گذارد دولت پای خود را کج بگذارد و در این میان نمایندگان مجلس باید انقلابی حرکت کنند، گفت: برخی‌ می‌خواهند سخنان٬ خط امام(ره) و گفتمان امام(ره) را به فراموشی بسپارند و در این میان در تحریف فرمایشات امام راحل تلاش می‌کنند.

معاون پارلمانی دولت دهم  به مسئله اقتصاد مقاومتی اشاره  کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی این است که نباید نگاه تنها به بیرون از مرزها باشد و باید در اقتصاد مقاومتی به توانمندی‌های داخلی توجه کرد. پیشرفت در فناوری های هسته‌ای و انقلابی حرکت کردن در این مسیر سبب کسب موفقیت‌ خواهد بود.

میرتاج‌الدینی به مسئله فناوری هسته‌ای کشور هم اشاره کرد و گفت: ما غنی‌سازی ۲۰ درصدی داشتیم که الان این میزان به ۳.۵ درصد کاهش یافته و در حال حاضر در قلب راکتور اراک هم سیمان ریخته ایم و ۱۰ تن نیز اورانیوم غنی سازی داشتیم که به ۲۰۰ کیلو کاهش یافته است. ما با مذاکرات در حوزه هسته‌ای مخالف نبودیم و الان هم نیستیم اما دو نوع مذاکره وجود دارد یکی مذاکره در موضع ضعف بوده و یکی نیز مذاکره از حوزه قدرت است.

وی به سند ۲۰۳۰ اشاره کرد و گفت:  این سند یک معاهده است و براساس قانون اساسی هر معاهده٬ قرداد و پیمان باید به امضای مجلس برسد.

معاون پار لمانی دولت دهم به حفظ ارزشهای انقلاب تاکید کرد و افزود: استقامت یعنی ایستادگی کردن در راه ارزش ها و به انحراف نرفتن از راه امام(ره)٬ رهبری و شهدا. عزت و پیروزی انقلاب در وحدت و یکپارچگی ملت ایران است و عزت امروز ما در وحدت ما و توجه به منویات مقام معظم رهبری است.

میرتاج‌الدینی تصریح کرد: ایستادگی در پای ارزشها از موضع عزت و قدرت حرکت کردن در راه انقلاب٬ امام(ره)٬ شهدا و مقام معظم رهبری است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.