قم- استاندار قم گفت: تیمچه بازار و موزه قم از ظرفیت های مهم گردشگری و اقتصاد مقاومتی استان است که باید اعتبارات لازم در جهت توسعه زیرساختهای گردشگری این دو ظرفیت مهم تخصیص یابد.

تیمچه و موزه قم از ظرفیت های مهم گردشگری استان است

به گزارش قدس آنلاین، سید مهدی صادقی روز سه شنبه در سومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سال جدید افزود: در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال باید با مطالعات گسترده و تجربیات در استان های کشور در جهت توسعه اقتصاد استان قم با نگاه بومی گام برداشته شود.

وی تصریح کرد: همه ظرفیت های استان قم با محوریت گردشگری باید احصاء و مورد توجه قرار گیرد تا در اقتصاد خرد و رفع مشکلات معیشتی و اشتغال کارآمد اثر گذار باشد.

صادقی بیان کرد: حمایت های خوبی در توسعه ظرفیت های گردشگری استان قم در دولت یازدهم صورت پذیرفته است که امیدواریم در دولت دوازدهم با برنامه ریزی های لازم این بخش نیز ارتقاء یابد.

وی خاطرنشان کرد: در جهت توسعه ظرفیت های اقتصادی مدلی را در دستور کار قرار دهیم تا در اقتصاد معیشتی موفق بوده و ظرفیت های لازم در اختیار اقشار مختلف قرار بگیرد.

استاندار قم اظهار داشت: در جهت شناسایی ظرفیت‌های جدید و همچنین توسعه ظرفیت‌های ریلی و جاده‌ای تلاش هایی صورت پذیرفته است که می تواند در رونق اقتصادی و توسعه ظرفیت های گردشگری نیز موثر باشد.

وی عنوان کرد:با حمایت های لازم و تخصیص اعتبارات لازم برخی از پروژه ها در حوزه گردشگری به پیشرفت قابل توجهی دست یابد  در این راستا تیمچه و موزه قم به لحاظ تخصیص اعتبارات در دستور کار قرار دارد.

صادقی یادآور شد:امید است با برنامه های راهبردی شاهد تحولات خوبی در حوزه اقتصاد مقاومتی و گردشگری و اشتغال زایی باشیم.

وی در پایان با قدردانی از حضور مردم در انتخابات امسال عنوان کرد: با هدایت های رهبرمعظم انقلاب شاهد حضور ۷۳ درصدی مشارکت های مردمی در انتخابات بودیم که این امر نشان دهنده سطح آگاهی و بینش مردم است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.