سرمربی تیم فوتبال سایپا از مسئولان تیم نفت تهران انتقاد کرد.

علی دایی: مسئولان تیم نفت از کدام جام حرف می زنند؟!

به گزارش قدس آنلاین، علی دایی بعد از برگزاری مراسم معارفه‌اش به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا، گفت: از زحمات حسین فرکی تشکر می‌کنم او همیشه استادم بوده و شاگردش هستم. دوست داشتم فرکی به ما کمک کند و هر جا گیر کنیم از او مشورت می‌گیرم.

وی افزود: همیشه گفتم فرکی بزرگ من است و خواهد بود زمانی که تیم ملی بودم برایم خیلی زحمت کشیده برایش آرزوی موفقیت می‌کنم امروز جلسه اول تمرین است.

دایی افزود: سعی می‌کنیم تیم خوبی ببندیم و با یک کادر قوی و یک تیم جوان راهی مسابقات شویم.

وی در مورد لیست مازاد سایپا خاطرنشان کرد: لیست نفرات را به باشگاه دادیم، شاید حدود 40 تا 50 درصد تیم ما تغییر کند. دوست داریم تیم‌مان را جوان کنیم، جوان‌های آینده‌داری داریم. ما می‌خواهیم این نفرات را به تیم‌مان بیاوریم تا به ما کمک کنند. افرادی که با من کار کرده‌اند و جوان‌تر هستند را به تیم می‌آورم و کارهای هماهنگی هرچه زودتر انجام شود و تیم قدرتمندی را تشکیل دهیم.

سرمربی سایپا در رابطه با اینکه آیا تیمش به دنبال کسب قهرمانی یا سهمیه است، اظهار داشت: هرجا رفتم دوست داشتم حداقل سهمیه را کسب کنم و در اینجا هم شرایط جز این نیست. اگر فضا مهیا بود حتی اگر بتوانیم چرا برای قهرمانی نجنگیم.

وی در مورد اینکه مسئولان نفت اعلام کردند کادر فنی سابق این تیم جام قهرمانی حذفی را به باشگاه بازگردانند، گفت: مگر کاپ دست کادر فنی است، اصلاً این جام به چه درد ما می‌خورد، آیا ارزش مادی یا معنوی دارد که بخواهم آن را نگه دارم. این هم از آن صحبت‌هاست. نگویید باشگاه نفت، بلکه بگویید تیم نفت. ما باشگاهی ندیدیم، آنها که ادعای دریافت کاپ را می‌کنند، حداقل به قول‌هایشان عمل کنند. به حرف‌هایی که به ما زدند، عمل کنند. این کاپ یک میلیون تومان هم نمی‌ارزد، اگر دوست دارند این پول را به آنها پرداخت کنند. همه می‌دانند نفت قهرمان شده و این مسئله ماندگار است. اگر کسی کاپی به ما تحویل داده، بیاید آن را پس بگیرد، من در این مدت اصلاً ایران نبودم و جام دردی از ما دوا نمی‌کند.

دایی یادآور شد: 100 جام مثل جام قهرمانی حذفی را درست می‌کنم. زمانی که عضو بایرن مونیخ بودم و قهرمان بوندس لیگا شدیم، با بازیکنان تیم پول گذاشتیم و عین همان جام را برایمان درست کردند. من هم آن جام را دارم و در ویلایم در شمال گذاشته‌ام. اگر مسئولان نفت دوست دارند آن جام را به آنها بدهم.

سرمربی سایپا در مورد دیدار حساس تیم ملی مقابل ازبکستان، گفت: تیم ملی ایران خیلی خوب کار کرده و شرایط این را داریم که به صورت مستقیم به جام جهانی صعود کنیم و جشن صعود را در ایران بگیریم. فکر می‌کنم در همین بازی با ازبکستان این اتفاق بیفتد و با حمایت 100 هزار نفر که نه، بلکه کل ایران موفق شویم. کل ملت ایران چشم‌شان دنبال این تیم است و همه عاشق تیم ملی و مدیون کی‌روش هستند. او تیم خوبی ساخته که در جام جهانی هم راحت گل نخواهد خورد و حقش صعود است.

وی در مورد طلبی که از تیم‌های سابقش دارد، اظهار داشت: کدام طلب را وصول کردند، به دنبال حقمان می‌رویم اما نتیجه‌ای نمی‌گیریم. ما بازیکنان و مربیان نمی‌توانیم کاری کنیم تا اینکه یک قانون درست و حسابی بگذارند و مثل شکایت از فیفا بتوانیم به پول‌مان برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.