اردبیل- پارک آذربایجان اردبیل در اقدامی غیر معمول توسط اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل و در هفته جهانی محیط زیست تخریب شد.

پارک آذربایجان در اردبیل تخریب شد

به گزارش قدس آنلاین، پارک آذربایجان که یکی از زیباترین پارک‌های شهر اردبیل به حساب می آمد روز سه شنبه در اقدامی غیرمعمول توسط ماشین آلات اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل و در هفته محیط زیست تخریب شد.

زمین مربوط به پارک آذربایجان متعلق به آموزش و پرورش استان اردبیل است و این نهاد طی ماه‌های گذشته از طریق مراجع قانونی و حقوقی اقدام به باز پس‌گیری این ملک کرده است.

شهرداری اردبیل طی این شکایات محکوم شده و در نتیجه باید محل را تحویل آموزش و پرورش می‌داد که در این راستا، ست بازی و سایر تجهیزات این پارک را طی روزهای گذشته جمع آوری کرده بود اما صبح امروز اقدام غیر معمول اداره کل آموزش و پرورش و قطع درختان چند ساله در این پارک مورد انتقاد شدید شهروندان قرار گرفت.

شهرداری اردبیل در مورد درختان چند ساله این پارک از آموزش و پرورش مهلت خواسته بود تا در زمان مناسب درختان را حلقه زده و از محل مربوطه انتقال دهد، اما روز گذشته آموزش و پرورش با حکم اجرایی و به صورت غیر قانونی مستقیما اقدام به تخریب و قلع و قمع درختان پارک آذربایجان کرده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.