اراک-رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی گفت: جشنواره ملی اقوام با شرکت اقوام و گروه های مختلف در شهر گردشگرپذیر دلیجان برگزار می شود.

جشنواره ملی اقوام در دلیجان برگزار می شود

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از پیام دلیجان ، علی عشوری رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی  گفت: جشنواره ملی اقوام ایرانی در مردادماه امسال با حضور اقوام مختلف از سراسر کشور به میزبانی شهرستان دلیجان برگزار خواهد شد.

عشوری هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد نشاط و پویایی در سطح جامعه عنوان کرد و افزود: امیدواریم برگزاری چنین جشنواره هایی به توسعه و تعالی فرهنگ و هنر و تمدن ایران بینجامد.

وی از هماهنگی های لازم به منظور برگزاری مناسب این جشنواره در دلیجان اشاره کرد و ادامه داد: جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره ملی اقوام ایرانی در شهرستان دلیجان، با حضور کلهر دبیر فدراسیون روستایی عشایری کشور و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شده است.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی با اشاره به گستردگی اقوام و فرهنگ های کشور خاطرنشان کرد: برگزاری این گونه جشنواره ها یکی از عوامل آشنایی مردم با سنت های یکدیگر و نیز افزایش اتحاد خواهد بود.

شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با ۵۰ هزار نفر جمعیت دارای ۳۲ هیات ورزشی و چهار هزار ورزشکار سازمان یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.