نفر اول تنیس روی میز ایران گفت: می‌خواهم به دوران قبل باز گردم و هدفم حضور در جمع ۲۰ بازیکن برتر دنیاست.

نوشاد عالمیان: می خواهم جزو ۲۰ بازیکن برتر جهان شوم

به گزارش قدس آنلاین، در مورد حضور در مسابقات جهانی و عملکردش در این رقابت‌ها، اظهار داشت: شروع خوبی در مسابقات داشتیم. هم من و هم نیما در بهترین فرم‌ بدنی‌مان بودیم، اما پیک اصلی در بازی های کشورهای اسلامی بود.

وی ادامه داد: در مسابقات جهانی یک مشکلی برای ما پیش آمد و دوست داشتیم به مراحل بالاتر بیاییم و حتی شرایطش را هم داشتیم،‌ اما تغییر سالن و اینکه اجازه ندادند آنجا تمرین کنیم، شرایط را عوض کرد.

نفر اول تنیس روی میز کشورمان ادامه داد: سالن اصلی مسابقات خیلی بزرگ بود و برای بازی در چنین سالن‌هایی حداقل باید یک روز آنجا تمرین داشته باشیم، اما این اتفاق نیفتاد و یک دقیقه هم حق تمرین نداشتیم. در بازی دوم حذفی هم من و هم نیما این شانس را داشتیم که برنده شویم. حریفم هم خارج از تصور خیلی خوب بازی کرد.

عالمیان با اشاره به اینکه در بازی دو نفره شانس مدال جهانی هم داریم، گفت: در بازی دوبل من و نیما واقعا خوب کار می‌کنیم و کاملا هماهنگیم. در این رقابت‌ها هم حداقل باید به جمع  ۸ تیم برتر می‌رفتیم.

ملی پوش تنیس روی میز در مورد مدال‌های کسب شده در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: مسابقات باکو خیلی برای ما خوب بود. سطح رقابت‌ها با توجه به حضور پرتعداد بازیکنان چینی بالا بود و احساس می‌کردیم در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم. همه بچه‌ها هم با انگیزه بودند و قول داده بودیم که مدال بیاوریم و این اتفاق هم افتاد.

وی در مورد صعود ۷ پله‌ای اش در رنکینگ جهانی تاکید کرد: کم کم به دوران قبل باز می‌گردم و هدفم این است که جزء ۲۰ بازیکن برتر دنیا باشم و با شرایطی که دارم این اتفاق دور از دسترس نیست. نیما هم در شرایط بسیار خوبی است و او هم تا چند وقت دیگر می‌تواند تا رده ۵۰ بالا بیاید. البته باید حمایت صورت بگیرد و این شرایط رها نشود.

عالمیان در پایان عنوان کرد: چند ماه سخت و پرفشار را پشت سرگذاشتیم و دائم در اردو و مسابقه بودیم و نیاز است مدتی را استراحت کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.