معاون فرهنگی اجتماعی سپاه گفت: همه مقامات ما از جمله خود آقای رییس جمهور گفتند که موضوع تسلیحات موشکی ما به هیچ عنوان اصلا قابل مذاکره و معامله نیست و برای دفاع از کشور طراحی شده است.

حتما کشور در مقابل تجهیز سلاح عربستان، نیاز به نیروها و تسلیحات دفاعی مستحکم دارد

  به گزارش «قدس آنلاین»،  سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گویی با اشاره به برخی اظهارات و تلاش ها برای تحمیل برجام های غیرهسته ای گفت: غربی ها مردم ایران را نمی شناسند، تحقق عدالت اجتماعی و دفاع از مظلوم در خون مردم ایران موج می زند.

وی افزود: این عشق و شوری که برای تحقق حاکمیت اسلام در ملت ایران ایجاد و دامنه آن به دنیا کشیده شده، خاموش شدنی نیست و هیچ کس با هیچ جریانی در هر مقام و با هر مسئولیتی نمی تواند جلوی آن را بگیرد و مذاکره و برجام های دیگر آن را بوجود آورد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه عنوان کرد: قبل از انقلاب در آن دوره خفقان ستم شاهی نه تنها پسران و مرد های ایرانی بلکه دختر ایرانی مثل مرحومه دباغ حرکت می کردند برای دفاع از مردم مظلوم فلسطن و آزادی قدس شریف و می بینیم که امروز این طرز تفکر در بین جوامع جهانی، فراگیر شده است و قطعا از هیچ دورانی پاک شدنی نیست.

سردار نقدی با اشاره به رسانه های خارجی و واکنش آن ها به رونمایی از سومین شهر موشکی ایران، گفت: همه مقامات ما از جمله خود آقای رییس جمهور هم گفتند که موضوع تسلیحات موشکی ما به هیچ عنوان اصلا قابل مذاکره و معامله نیست و برای دفاع از کشور طراحی شده است.

وی در پایان تصریح کرد: امروز امریکایی ها به کشور عربستان سعودی ۴۸۰ میلیارد دلار سلاح فروخته اند، آیا ما باید در مقابل این واقعیت خلع سلاح شویم؛ حتما کشور نیاز به نیروها و تسلیحات نظامی و دفاعی مستحکم دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.