تهران- استاندار تهران با اشاره به وقوع ۲ حادثه تروریستی روز چهارشنبه حرم مطهر امام و مجلس شورای اسلامی گفت: اوضاع در هر ۲ منطقه تحت کنترل کامل نیروهای انتظامی و امنیتی قرار دارد و جای هیچگونه نگرانی نیست.

محل وقوع ۲ حادثه تروریستی در کنترل کامل نیروهای امنیتی است

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسین هاشمی افزود: در حادثه حرم مطهر امام (ره)، یکی از مهاجمان به هلاکت رسید و یکی دیگر از مهاجمان خود را منفجر کرد و باقی مهاجمان نیز دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: در حادثه حرم امام راحل، یک نفر (مامور فضای سبز) به شهادت رسید و چند نفر نیز مجروح شدند.

استاندار تهران تاکید کرد: در حال حاضر محدوده حرم مطهر، تحت کنترل نیروهای امنیتی است و هیچ گونه نگرانی و مشکلی وجود ندارد.

وی در خصوص حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: در این حادثه نیز نیروهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی در محل حضور داشته و اوضاع تحت کنترل است.

به گفته استاندار تهران، جلسه شورای تامین شهرستان تهران برای بررسی موضوع ساعت ۱۲ ظهر امروز تشکیل شد و درهمین ارتباط ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز نیز جلسه شورای تامین استان تهران به منظور بررسی ابعاد حادثه تشکیل می شود

هاشمی اظهار کرد: با توجه به حضور موثر نیروهای امنیتی در ۲ محل حادثه تروریستی اوضاع به طور کامل تحت کنترل است و جای نگرانی نیست.

افراد ناشناس روز چهارشنبه در ۲ رویداد جداگانه در راهروهای مجلس شورای اسلامی و نیز حرم مطهر امام راحل (ره) اقدام به تیراندازی کردند که در این ۲ حادثه چند نفر زخمی شدند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.