بی شک جمهوری اسلامی ایران چنان انتقامی از تکفیریها وحامیان آنها خواهد گرفت که درس عبرتی برای همه آنهایی باشد که به دنبال توطئه وتخریب درایران اسلامی هستند.دشمنان بدانند مردم ما دنباله رو شهدا هستند واین حمله نه حمله به اسلام وایران حمله به مستکبرین جهانی است که باید منتظر خشم انقلابی مردم ایران باشند.

درس عبرتی به داعش می دهیم که در تاریخ ماندگار شود

قدس آنلاین - حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین ضمن  تسلیت به محضر امام زمان (علیه السلام) مقام معظم رهبری و مردم شهید پرور بخصوص خانواده های شهدای عملیات تروریستی بهارستان گفت: ۲ فردی که در دفتر اینجانب به همراه نفر سوم به فیض شهادت رسیدند (آقایان زارع وتقوی)  در حال مطالعه در خصوص سند ۲۰۳۰ بودند که هدف حملات ناجوانمردانه مزدوران صهیونیستی وسعودی قرار گرفتند.

وی درادامه با بیان اینکه ملت ایران خون خواه شهیدان خود است گفت: سفر ترامپ به منطقه حواشی مختلفی را در منطقه به دنبال داشت. آمریکاییها در تجارت مرگ در غرب آسیا نه به ایران بلکه به همه مسلمان ها اعلام جنگ خود را یک بار دیگر نشان دادند. بی شک امروز آمریکا و خاندان سعودی بیش از هر زمانی به دنبال ناامن کردن منطقه و جمهوری اسلامی ایران است. هر چند سعودی ها در همکاری با آمریکا ورژیم صهیونیستی باتربیت وتسلیح تروریست ها در پی ناامن کردن منطقه هستند اما لازم است از این تریبون به همه دشمنان انقلاب ونظام اعلام شود که دود ناامنی در ایران به چشم همه جهان خواران عالم خواهد رفت.

وی درادامه گفت:بی شک جمهوری اسلامی ایران چنان انتقامی از تکفیریها وحامیان آنها خواهد گرفت که درس عبرتی برای همه آنهایی باشد که به دنبال توطئه وتخریب درایران اسلامی هستند. دشمنان بدانند مردم ما دنباله رو شهدا هستند واین حمله نه حمله به اسلام وایران حمله به مستکبرین جهانی است که باید منتظر خشم انقلابی مردم ایران باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.