۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵
کد خبر: 536997

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه کار انتقال شهدا و مجروحان عملیات تروریستی مجلس به بیمارستان‌ها در حال انجام است و اسامی شهدا بعد از شناسایی منتشر می‌شود، گفت: اقدامات تروریست‌ها بی‌پاسخ نمی‌ماند.

آخرین وضعیت مجروحان عملیات تروریستی مجلس

به گزارش قدس آنلاین، بهروز نعمتی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات تروریستی امروز ۴ فرد مهاجم در ساختمان مراجعات مردمی پارلمان، اظهار داشت: در حال حاضر کار انتقال شهدا و مجروحان به بیمارستان‌ها در حال انجام است و مسئولان حفاظتی و امنیتی در حال چک و خنثی و پاکسازی ساختمان مراجعات مردمی هستند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اعلام کرد تعداد شهدا تا این لحظه ۱۳ نفر و مجروحین ۴۵ نفر هستند، یک نفر از شهدا از سپاه حفاظت مجلس است، ۳ یا ۴ نفر از شهدا نیز از کارکنان مجلس و مابقی شهدا هم مردمی هستند که به دفتر نمایندگان مجلس مراجعه کرده بودند.

وی با بیان اینکه اسامی شهدا بعد از شناسایی منتشر می‌شود، گفت: یکی از ۴ تروریست حمله‌کننده به مجلس، عامل انتحاری بوده که در طبقه چهارم ساختمان مراجعات مردمی خود را منفجر کرده است.

نعمتی با بیان اینکه ۳ تروریست دیگر به هلاکت رسیدند، گفت: آنچه که تاکنون مسجل است، اتفاق امروز پارلمان توسط یک تیم تروریستی انجام شده است اما اینکه این عملیات از طرف چه گروهی (داعش، منافقین و ...) هدایت شدند، را باید مقامات امنیتی اعلام کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تروریست‌ها به دنبال ایجاد رعب و وحشت در جامعه هستند و می‌خواهند با التهاب‌آفرینی، ناامنی در ایران ایجاد کنند اما باید بدانند اینگونه حرکات آنان حتماً بدون جواب نخواهد ماند.
 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.