تولیت آستان قدس رضوی حادثه تروریستی تهران را ‌محکوم کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی: صحنه‌گردانان ترور با کلیّت ملت ایران دشمنی دارند/بر دست و بازوی توانمند سربازان اسلام و پاسداران امنیت کشور بوسه می زنم

به گزارش قدس آنلاین،  حجت‌الاسلام رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی در پی اقدام تروریستی امروز تهران پیامی صادر کرد. 

بسم الله الرحمن الرحیم
اقدامات کور تروریستی امروز در تهران، بار دیگر، منطق واقعی دشمنان انقلاب ونظام اسلامی ایران را به صریح ترین وجه ممکن نمایان ساخت و به خوبی نشان داد که در پس نقاب مدعیان حقوق بشر، چه جنایتکارانی قرار گرفته اند.
در شرایطی که اوضاع منطقه به نفع ملت ها و به ضرر قدرت های سلطه جو و پیاده نظام آنها پیش می رود و گروهک های تکفیری و تروریستی در آستانه نابودی کامل به دست پرتوان رزمندگان مردمی جبهه مقاومت قرار دارند؛ عملیات تروریستی در تهران و کشتن گروهی از مردم عادی و بیگناه که فاقد هرگونه ارزش نظامی است، بیش از آنکه نشان دهنده قدرت تروریست ها باشد، بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه گردانان اصلی آنهاست که به خیال باطل خود گمان می برند با کشیدن پنجه خونین بر چهره ملت ایران، می توانند زخم های وارده بر خود در منطقه را التیام بخشند.
تروریست های کوردل و سازمان دهندگان آنها گویا فراموش کرده اند که ملت ایران در دهه های گذشته نیز برای چند سال متمادی، تجربه «ترور فراگیر» را از سر گذراند و جنایت پیشگانی سنگدل، ۱۷ هزار نفر نفر از  مردان و زنان و پیران و جوانان این کشور را در کوچه و خیابان و مغازه و منزل و محراب به شهادت رساندند؛ اما این ملت بزرگ نه تنها در برابر این هراس افکنی سازمان یافته، خم به ابرو نیاورد بلکه خون شهیدان ترور، #انسجام و #اتحادمردم ایران را بیش از پیش استحکام بخشید و ونهایتاً روسیاهی و ذلت، نصیب تروریست ها و حامیان آنها گردید.  
آنگونه که مطلع شدم، در جنایت تروریستی امروز تهران همانند حرکت های کور گذشته، عمدتاً مردم عادی و بیگناه از باغبان و دستفروش تا افراد نیازمند مراجعه کننده به نمایندگان مجلس هدف تروریست ها قرار گرفته اند.
این امر بیانگر آن است که صحنه گردانان ترور، مانند همیشه با کلیّت ملت ایران دشمنی دارند و هدف اصلی آنها ایجاد خلل و ترس در صفوف بهم پیوسته مردم این مرز و بوم است. به همین دلیل نیز، مانور وحدت و انسجام ملت در برابر تروریست ها بیش از هر چیز دیگری موجب شکست و ناکامی آنها خواهد بود.  
اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت کور، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را به خانواده های آنان تسلیت عرض نموده و در جوار حضرت ثامن الائمه(ع) از خداوند متعال مسئلت دارم تا روح بلند آنان را میهمان خوان رحمت خویش گرداند.  
همچنین بر دست و بازوی توانمند سربازان اسلام و پاسداران امنیت کشور که مقتدر و جان بر کف، در برابر توطئه های پلید دشمنان و عوامل متعدد ناامنی کشور ایستاده اند بوسه می زنم و از خداوند سبحان، توفیق و اقتدار روزافزون همه آنان را خواهانم.

سید ابراهیم رئیسی
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.