یزد - رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: ایجاد طرح قرق های اختصاصی گام بلندی برای حفظ تنوع زیستی بوده و دولت باهمکاری بخش خصوصی این طرح را اجرایی می کند.

ایجاد قرق های اختصاصی گام بلندی برای حفظ تنوع زیست محیطی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، معصومه ابتکار شامگاه چهارشنبه در بازدید از مناطق حفاظت شده شهرستان مهریز اظهارداشت: جلب مشارکت مردم و بخش خصوصی برای ایجاد طرح قرق های اختصاصی گام بلندی برای حفظ تنوع زیستی بوده و رویکرد دولت برحمایت از مشارکت بخش خصوصی در طرح های زیست محیطی است.

وی افزود: دولت یازدهم با رویکرد محیط زیستی همواره حامی مداخله و جلب مشارکت های بهش خصوصی در مدیریت تنوع زیستی کشور است و تاکنون در این خصوص گام های خوبی با همکاری علاقمندان و بخش خصوصی در مناطق مختلف کشور برداشته شده که نمونه های بارز و موفق آن در استان یزد است.
معاون رئیس جمهور تصریح کرد: دولت در نظر دارد با همکاری مردم و بخش خصوصی قرق های اختصاصی را  افزایش داده چون که این کار در گسترش گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار نقش مهمی  دارد.

ابتکار خاطر نشان ساخت: ایران طرح مدیریت جوامع زیست محیطی  را به خوبی انجام داده که این طرح می تواند الگویی مناسبی  برای دیگر کشورها باشد و هم چنین گام بزرگی برای حفاظت از محیط زیست نیز می باشد .
معاون رئیس جمهور افزود: برنامه ششم توسعهحمایت جدی از محیط زیست دارد و  اجرای این برنامه ، توسعه پایدار را در بر دارد و توسعه پایدار همواره به ظرفیت طبیعت در مسیر توسعه توجه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.