یزد – سرپرست معاونت گردشگری استان یزد گفت: نخستین گردهمایی مدیران و فعالان گردشگری در قالب جشنواره تابستانی با حضور ۷۰ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری از ۹ استان کشور شامگاه چهارشنبه در هتل ارگ جدید یزد برگزار شد.

گردهمایی مدیران و فعالان گردشگری ۹ استان کشور در یزد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان، محمد رضا نصیری در این خصوص اظهار داشت: این گردهمایی به دنبال مطالعات و بررسی های انجام شده برای استفاده حداکثری ازفصولی که گردشگر خارجی کمتری  در کشور حضور دارد (ماه های تیر و مرداد) برگزار می شود تا متناسب با ظرفیت شهرستان های استان و همچنین تعامل و همکاری با دیگر استان های کشور برنامه های خاص و قابل توجهی تدارک دیده شود.

وی افزود: تلاش می شود تعامل و همکاری با دفاتر خدمات گردشگری در ماه هایی که گردشگر خارجی در شهر و کشور کمتر حضور دارند، با برگزاری تورهای داخلی رونق صنعت گردشگری استان حفظ شود.

نصیری تصریح کرد: این گردهمایی درسه روز برگزار می شود و بازدید از بافت تاریخی شهر یزد، مناطق ییلاقی شهرستان تفت و مهریز، مناطق کویری شهرستان های اردکان و بافق، بازدید از هتل های سنتی و مجموعه های در حال ساخت استان و نشست با دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و هتلداران استان از دیگر برنامه های این جشنواره می باشد.

نصیری خاطر نشان ساخت: در این گردهمایی مدیران و فعالین گردشگری از استان های تهران، البرز، تبریز، اصفهان، شیراز، کرمان، قزوین، گیلان و یزد حضور دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.