زنجان- فرماندار شهرستان زنجان اظهار کرد: رفاقت‌ها جایگزین رقابت‌ها شود.

صحت انتخابات شورای شهر زنجان تایید شد

  به گزارش قدس آنلاین، رسول بیات در جلسه ستاد بازآفرینی شهری زنجان با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین عبادت برای مسئولین رعایت حق مردم است و از همین منظر است که موضوع انتخابات اهمیت پیدا می‌کند؛ چرا که صحت انتخابات برای ما مهم است، اظهار کرد: اکنون که سلامت انتخابات تایید شده است به نظر می‌رسد فصل رقابت‌ها باید به اتمام برسد و رفاقت‌ها جای آن را بگیرد.

  وی ادامه داد: با تایید صحت انتخابات عملا پرونده شورای شهر زنجان بسته شده است و تا شب گذشته روند رسیدگی به انتخابات ادامه داشت که با تایید هیئت نظارت، پرونده انتخابات شوراها نیز به پایان خود رسید.

  بیات با اشاره به اینکه بنا به دستورات صادر شده، روند انتخابات از همان ابتدا الکترونیکی در نظر گرفته شده بود، خاطرنشان کرد: این دوره از انتخابات برخلاف سال‌های گذشته دستی نبود و الکترونیکی صورت گرفت. همچنین در این میان شهرستان زنجان برای اولین‌بار بود که انتخابات به صورت الکترونیکی انجام می‌شد، در حالی‌ که سایر شهرستان‌ها این تجربه را داشتند.

  فرماندار شهرستان زنجان با تاکید بر این موضوع که در ابتدای روند انتخابات به تمامی شعبات متذکر شده بودیم که به هیچ عنوان اقدام به رای گیری به صورت دستی نکنند، افزود: متاسفانه برخی از نیروهای درگیر انتخابات در اثر فشار جمعیت و یا دلایل دیگری اقدام به این امر کردند و رأی دستی از مردم اخذ شده بود با تمام این اوصاف برخی مدعی هستند که ده‌ها هزار رأی دستی اخذ شده است که این موضوع صحت ندارد.

  فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه از ابتدا مشخص بود با شمارش آرای دستی تغییر چندانی در نتیجه ایجاد نشود، گفت: با این وجود برای تنویر افکار عمومی آرای دستی نیز مورد شمارش قرار گرفت تا بار دیگر سلامت انتخابات مورد تایید همگان قرار بگیرد. همچنین می‌توان اذعان داشت که با شمارش این آرا فرقی در نتایج آرای شورا جز مواردی جزیی ایجاد نشد.

  بیات با اشاره به اینکه بحث سلامت و صحت انتخابات برای ما اهمیت بسیار داشت، خاطرنشان کرد: اینکه چه کسی به شورا راه یابد برای ما مهم نبود؛ چرا که در این مورد مردم هستند که تصمیم می‌گیرند اما برای ما سلامت و صحت انتخابات بسیار اهمیت داشت.

  وی با اشاره به اینکه فرمانداری آماده است از سایر کاندیداها به عنوان اتاق فکر فرمانداری بهره‌مند شود، افزود: این مهم باید در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ شوند .

  فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه تجربه ثابت کرده هر کاری که به بانوان سپرده شود به بهترین نحو انجام می‌شود٬ اظهارکرد: با وجود اینکه همواره جزو طرف‌داران زنان به‌عنوان نیمی از جمعیت جامعه بودم و برای زنان موفق استان ارزش بسیار قائل هستم اما می‌توان اذعان کرد که در این دوره مردم به تصویر فتوشاپ شده کاندیداها رای ندادند.

  بیات با اشاره به اینکه فصل انتخابات به عنوان فصل رقابت به پایان رسیده است، تصریح کرد: رقابت‌ها باید کنار گذاشته شود و از این زمان به بعد شاهد رفاقت‌ها باشیم.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.