بیرجند- امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان گفت: حادثه تروریستی تهران حکایت از ذلت و زبونی توطئه گرانی دارد که چشم دیدن امنیت بی نظیر ایران اسلامی را ندارند.

حادثه تروریستی تهران حکایت ذلت توطئه گران درمقابل امنیت ایران است

به گزارش قدس آنلاین، مولوی سید احمد عبدالهی بیان کرد: باری دیگر دشمنان قسم خورده ملت ایران اسلامی مرتکب جنایات هولناک شدند.

وی ادامه داد: حادثه تروریستی حمله به ساختمان مجلس و حرم امام خمینی(ره) که منجر به شهادت جمعی از هموطنان با دهان روزه شد، حکایت از ذلت و زبون توطئه گرانی دارد که چشم دیدن امنیت بی نظیر ایران اسلامی را نداشته و بزدلانه مردم بی دفاع را هدف قرار دادند.

مولوی عبدالهی افزود: این عمل ننگین نه تنها در عزل و اراده مردم ایران و دولت مردان جمهوری اسلامی در مقابله با تروریسم تاثیر ندارد، بلکه باعث انسجام بیشتر اقوام و مذاهب در مقابل دشمنان خواهد شد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان بیان کرد: جامعه روحانیت اهل سنت درمیان ضمن محکوم کردم این عمل تروریستی، خواستار برخورد قاطعانه و با صلابت تمام در مقابل این حرکات در کشور هستند.

مولوی عبدالهی ضمن عرض تسلیت به خانوداده های داغدار این حادثه، اظهار کرد: همچنین از نیروهای مخلص امنیتی که موفق شدند این تروریست ها را به هلاکت برسانند، تشکر می کنیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.