شهرکرد- امام جمعه شهرکرد با اشاره به کمبود روحانی در مساجد استان، تصریح کرد: نداشتن روحانی و امام جماعت در چهارمحال و بختیاری مهمترین علت خالی بودن مساجد محسوب می شود.

مساجد چهارمحال و بختیاری با کمبود روحانی مواجه اند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای سیاستگذاری امور مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت مدیران دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرح پیوند جوانان و مساجد در استان امری ضروری است. اظهار کرد: طرح پیوند جوانان و مساجد در استان بایستی تقویت شود.

وی طرح پیوند جوانان و مساجد را بسیار ارزشمند دانست و گفت: فعالیت مدیران دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرح پیوند جوانان و مساجد در استان امری ضروری است.

امام جمعه شهرکرد افزود: سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه و کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای تقویت طرح پیوند جوانان و مساجد بیشتر بکوشند.

وی توجه به امور حوزوی و اجرای طرح پیوند جوانان و مسجد را مهم دانست و گفت: در راستای اجرای این طرح مرکز علمی پژوهشی حوزوی تا پائیز امسال به مجموعه فرهنگی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری افزوده خواهد شد.

وی نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: تا پنج سال آینده ۱۵۰ طلبه به مجموع طلبه‌های چهارمحال و بختیاری اضافه خواهد شد. در حال حاضر حضور جوانان در مساجد و ارتباط قوی بین آنان قابل احساس و شایسته تجلیل است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.