امام جمعه شهرکرد تصریح کرد:دولتمردان ومسئولان امنیتی کشور خصوصا" وزارت اطلاعات باید تمام امور تروریستی را در منطقه رصد نمایند و با کوچکترین نا امنی و حرکات مشکوک برخورد نموده و حرکات تروریستی را در نطفه خفه کنند.

امیدوارم حوادث تروریستی تهران مسئلان را از خواب غفلت بیدار کند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی رخ داده در کشورگفت: امیدارم مسئولان از خواب غفلت بیدار شوند و این 2 حرکت تروریستی روز گذشته در تهران پایتخت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلنگری برای بیداری مسؤولان بود.

نکونام تصریح کرد: دولتمردان باید مسائل حاشیه ای را فراموش کنند و به این موضوع مهم توجه داشته باشند که دیگر انتخابات تمام شده و باید رفاقت را جایگزین رقابت نمایند چرا که بی‌خبری و سرگرم شدن به مسائل حاشیه‌ای ما را از امور مهم و اساسی کشور غافل می کند.

وی ، امنیت را مسئله کلیدی و بسیار اساسی کشور برشمرد و به مسئولان امنیتی کشور خصوصا وزارت اطلاعات تاکید کرد: امروز مسئولان امنیتی باید تمام امور تروریستی را در منطقه رصد نمایند و با کوچکترین نا امنی و حرکات مشکوک برخورد نموده و حرکات تروریست را در نطفه خفه کنند.

امام جمعه شهرکرد غفلت و بی‌خبری را از عوامل اصلی رخ دادن اتفاقات ناگوار در کشور عنوان و اضافه کرد: در همه اوقات باید هوشیار و بیدار بود و دسیسه‌های دشمن را زیر نظر گرفت.

نکونام فعالیت نیروهای نظامی با هدف برقراری نظم در خارج از مرزهای کشور را سدی در مقابل حملات دشمنان اسلام دانست و ادامه داد: نیروهای امنیتی داخل کشور و دستگاه‌های ناظر در این امر باید وضعیت همه منافذ را رصد کنند و از فعالیت‌های نیروهای دشمن غافل نشوند.

وی گفت: این حادثه اگر در کشورهای دیگر اتفاق می‌افتاد آسیب‌ها و خسارت بیشتری داشت اما به واسطه اقتدار درونی، وجود مسؤولان، دولتمردان و دستگاه‌های انتظامی، حملات در نطفه خفه و از ایجاد آسیب‌های بیشتر جلوگیری شد.

امام جمعه شهرکرد در خاتمه گفت: این حادثه در برابر اقتدار نظام، پایه‌های محکم و استوار انقلاب و همبستگی مردم و ملت بسیار کوچک و ناچیز بود و به فرموده رهبری بزرگوار انقلاب یک ترقه بازی بچگانه بیشتر نبود.

منبع : فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.