بجستان-امام جمعه بجستان گفت: امروزه باید مسلمانان بیدار باشند که داعش جهانی امریکا است و مبارزه با داعش جز مبارزه با امریکا نیست.

آمریکا داعش جهانی است

به گزارش قدس انلاین، حجت الاسلام وحیدی امام جمعه بجستان با اشاره به برکات ماه رمضان شهادت وولادت حضرت علی ع در این ماه با برکت را درس کمک به محرومین و مستضعفین دانست و اظهار داشت: با الگو گیری از قرآن و زندگی ائمه باید کمک به مستمندان را در زندگی خود داشته باشیم.

وی زندگی تشریفاتی و تجمل گرایی را یکی از راههای دوری از کمک به محرومین دانست و قناعت و زندگی ساده را فضیلتی دانست که نصیب هر کسی نمی شود.

حجت الاسلام وحیدی با اشاره به حوادث روز دوازدهم رمضان و شهادت عده ای از هم وطنانمان با دهان روزه گفت: امروزه ما داعش منطقه ای و داعش جهانی داریم که امریکا سردمدار نوع جهانی آن است که همه چیز را کفر و کافر می داند و همه را محکوم به اعدام ونیستی دانسته و تمدنهای چندین هزار ساله را قبول ندارد.

امام جمعه بجستان ویژه گی دیگر داعش را قداره بندی، زور گویی و چاقو کشی دانست که خصوصیت امریکا می باشد و امریکا و اسرائیل و عربهای مرتجع منطقه نیز داعش می باشند و مبارزه با داعش جزاز راه  مبارزه با امریکا امکان پذیر نیست.

وی همه این کارها را حواس پرتی مسلما نان دانست چون هدفی جز مبارزه با اسلام نمی باشدو اصل کار نیز همین است.

وی سفر رئیس جمهور امریکا به عربستان را به قول خودش ۵۰۰ میلیارد دلار از عربستان گرفتن و وحشی ها را به جان هم انداختن دانست که این نیز هدف اصلی امریکا و اسرائیل است که جیب مسلمانان را خالی و آنها را به جان هم بیندازندو بینشان تفرقه ایجاد کنند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.