تبریز- امام جمعه تبریز گفت: دشمنان با حمله تروریستی استیصال و ضعف‌شان را به نمایش گذاشتند و خشم‌شان از تحولات منطقه نمایان شد.

دشمنان با حمله تروریستی تهران استیصال خود را به نمایش گذاشتند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز، حجت‌الاسلام محمدعلی آل هاشم در خطبه‌های امروز نماز جمعه تبریز با محکوم کردن حادثه‌ی تروریستی تهران، ابراز داشت: دشمنان با این کار استیصال و ضعف‌شان را به نمایش گذاشتند و خشم‌شان از تحولات منطقه نمایان شد.

وی ادامه داد: حمله‌ به مواضع داعش در سوریه و عراق تسریع یافته و در آینده‌ای نزدیک شاهد تشدید تلاف تروریست‌ها و نابودی آن‌ها خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به جنایت‌های رژیم آل سعود در یمن و ایستادگی مردم در برابر تجاوز عربستان علی‌رغم شیوع بیماری و افزایش فقر، خاطرنشان ساخت: این ایستادگی سران آل سعود را عصبانی کرده و آن‌ها با پشتیبانی از تروریست‌ها در تهران، عراق و سوریه درصدد خالی کردن عقده‌هایشان هستند.

وی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران در طول 38 سال اخیر بحران‌های زیادی را پیش روی خود دیده و بر همه‌ی آن‌ها غلبه کرده است، حوادث اخیر در قیاس با آن‌ها چیزی نیست و به لطف خداوند ملت ایران هراسان نشده و همدلی‌شان را حفظ کرده‌اند.

امام جمعه تبریز با اعلام اینکه ایران همچنان از مظلومین جهان پشتیبانی خواهد کرد، تصریح کرد: در برهه‌ی فعلی مسئولین باید به بیانات رهبری لبیک بگویند و با حفظ همدلی اجازه ندهند از هرگلویی صداهای مخالف درآید.

وی ادامه داد: روحیه‌ی انقلابیگری باید در بین مردم و مسئولین نهادینه شود و همانطور که رهبر انقلاب نیز فرمودند از تحریف راه امام و سخنان ایشان جلوگیری گردد.

حجت‌الاسلام آل هاشم بهترین فرد را انسانی دانست که با کرامت خویش در جامعه شناخته شود و در پایان سخنان خود از مردم خواست در این ایام در حد توان به نیازمندان کمک کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.