زاهدان- امام جمعه زاهدان گفت: تلاش نیروهای امنیتی به ویژه سپاه پاسداران در این صحنه بسیار ارزشمند بود، با ورود به موقع آنها، تروریست‌ها نتوانستند اهداف خود را که آسیب رساندن به نمایندگان مجلس بود محقق کنند.

تلاش نیروهای امنیتی به ویژه سپاه در حوادث تروریستی تهران بسیار ارزشمند بود

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان با اشاره به انتخابات اخیر در کشور، اظهار کرد: جهت گیری ۶ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بیشتر به سمت و سوی اقتصادی گرایش داشت، تعدادی اصول گرا و تعدادی اصلاح طلب بودند کم و بیش رگه‌های سیاسی بود و بیشتر در زمینه اقتصادی گرایش داشت در واقع در مناظره ۶ کاندید مسائل اخلاقی کمتر دیده شد.

وی ادامه داد: در زمینه اقتصادی بیشتر مردم به این فکر کردند که دولت یازدهم میتواند با به روی کار امدن موفق تر باشد،   به هر حال انتخابات ریاست جمهوری ۲۹ اردیبهشت با مشارکت ۴۲ میلیونی مردم انجام شد و دولت محترم تا سال ۱۴۰۰ منصوب شد.

آیت الله سلیمانی خاطرنشان کرد: در عرصه انتخابات رقابت می‌کنیم و بعد از انتخابات رفاقت می‌کنیم به طوری انتخابات زیبا بود که دشمنان میخواستند اتفاقات ۸۸ تکرار شود اما با هوشیاری مردم به اهداف خود نرسیدند که باید قدر و ارزش این مردم را ارج بدانیم.

خطیب نماز جمعه زاهدان بیان کرد: وظیفه دولت در این ۴ سال این است که وضعیت اقتصادی را دگرگون کند دولتی که ۴ سال قبل هم در راس بالاترین مسائل سیاسی بوده باید بتواند در امور اقتصادی کار های بزرگی انجام دهد.

وی گفت: وضعیت اقتصادی کشور نابسامان است دولت محترم باید بتواند این وضعیت را بهبود ببخشد، در زمینه بیکاری و تجارت الکترونیک باید دولت تلاش کند و تجارت در چهارچوب این مدرنیته انجام شود.

سلیمانی تاکید کرد: دولت محترم باید از حقوق‌های نجومی جلوگیری کند تا بنگاه‌های اقتصادی ما و  بانک‌های ما باید رونق بگیرد و تعادل در بازار رواج پیدا کند و ارزش نفت ما در بازارهای جهانی باید بالا برود.

وی افزود: این‌ها و ده‌ها مورد دیگر از وظایف دولت است که باید برای حل مشکلات مردم و آسایش مردم تلاش کند تا وضعیت جامعه در تمام موارد رو به پیشرفت برود.

امام جمعه زاهدان با اشاره به حوادث تروریستی در تهران، گفت: تلاش نیروی امنیتی به ویژه سپاه پاسداران در این صحنه بسیار ارزشمند بود، نیروهای امنیتی به تروریست‌ها اجازه محقق کردن اهدافشان را ندادند، به خوبی و به موقع وارد صحنه شدند و آنها را به هلاکت رساندند.

سلیمانی تاکید کرد: عناصر خودفروخته هدفشان ظرفیت مجلس و آسیب رساندن به نمایندگان مجلس بود که پاسداران انقلاب اسلامی با دفاع همه جانبه نگذاشتند به اهدافشان برسند.

وی گفت: شهادت شهدای این حادثه را به محضر رهبری انقلاب و خانواده‌های شهدا تبریک و تسلیت عرض کرده و برای مجروحان عافیت عاجل می‌طلبیم و این جنایت را محکوم می‌کنیم و تاکید می‌کنیم اینگونه اقدامات ددمنشانه در اراده ملت ایران تاثیر ندارد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.