مدیرعامل باشگاه استقلال پس از جلسه با وزیر ورزش و جوانان در این باشگاه ماندگار شد. وزیر همچنین از منصوریان حمایت کرد.

منصوریان و افتخاری در استقلال ماندنی شدند + عکس

به گزارش قدس آنلاین، سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال بعداز ظهر روز ۵ شنبه با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سلطانی فر دیدار و گفتگو کرد.

سایت باشگاه استقلال در این مورد نوشت: در این دیدار که ۲ ساعت به طول انجامید، افتخاری گزارش کاملی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در دوران مدیریت خود شامل تعیین تکلیف پرونده های گذشته در فیفا، پیگیری مطالبات بازیکنان، وضعیت بدهی های مالیاتی باقیمانده از گذشته، توسعه و تقویت تیم های پایه استقلال، آماده سازی و بازسازی ورزشگاه امام رضا (ع) و کمپ استقلال با همکاری بخش خصوصی ارائه کرد.

از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست، برنامه های جاری باشگاه برای فصل آینده، همکاری بیشتر با سامانه ۳۰۹۰، جذب بازیکنان جدید و موثر، استفاده از امکانات و منابع بخش خصوصی برای درآمد پایدار و عدم وابستگی به بودجه دولتی و ترمیم هیات مدیره تا پیش از پایان خردادماه بود.

در این دیدار وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از عملکرد مدیرعامل و نیز سرمربی استقلال تاکید کرد شما توانستید در این مدت کوتاه بدون بودجه دولتی، ۵ میلیارد تومان از بدهی های تان، هزینه های سنگین مربوط به حضور در بازی های آسیایی و بدهی های گذشته به بازیکنان خارجی را پرداخت کنید.

دکتر سلطانی فر افزود: استقلال از انتهای جدول به بالا آمد و نایب قهرمان شد، سهمیه آسیایی گرفت و در شرایطی که نمی توانستید بازیکن جدید جذب کنید، با استفاده از جوانان خود دست به کار بزرگی زدید و تا مرحله یک هشتم آسیا تیم های قدرتمندی را شکست دادید.

وزیر ورزش و جوانان ضمن اشاره به این که وزارتخانه از عملکردتان رضایت دارد و با تاکید بر این که "با قدرت به کارتان ادامه دهید" افزود: در فصل جدید نقاط ضعف را برطرف و رضایت هواداران را بیش از گذشته بدست خواهید آورد.

دکتر سلطانی فر در پایان از اینکه باشگاه استقلال توانست برای اولین بار ۸۰٪‏ مطالبات بازیکنان و کادر فنی و حقوق کارکنان کارکنان را پرداخت کند ابراز رضایت نموده و از مدیرعامل باشگاه به واسطه اینکه برخلاف گذشته بدهی ایجاد نکرده است، تشکر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.