اهواز- امام جمعه اهواز بیان کرد: با دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) تروریست ها را به سزای اعمالشان می رسانیم.

تروریست ها به جزای اعمالشان خواهند رسید

به گزارش قدس آنلاین آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز، در خطبه های این هفته نماز جمعه که در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد، ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی اخیر در تهران بیان داشت: بیش ترین هنری که تروریست ها کردند این بود تا خودشان را به سالن مراجعات مردمی برسانند حتی نتوانستند به جایی که نمایندگان حضور دارند دست پیدا کنند.

وی با اشاره به این که ۱۷ نفر از هموطنان در این حادثه شهید شدند افزود: ۲ نفر از این شهدا خوزستانی بودند که شهید جعفر جعفر زاده، رییس دفتر نماینده ایذه و باغملک و شهید رضا ثابتی، کارمند اداره بنادر و کشتی رانی از جمله این شهدا هستند.

آیت الله موسوی جزایری با تاکید بر وجود امنیت در کشور اظهار کرد: طی سال گذشته تا کنون اعضای بیش از ۵۰ گروه تروریستی که قصد کشتن مردم را داشتند دستگیر شده اند.

خطیب نماز جمعه اهواز اذعان داشت: این تیم ها و گروه ها محرک هایی دارند که از نظر مالی آن ها را حمایت می کنند اما بدانند که به جزای اعمالشان خواهند رسید.

وی تصریح کرد: با حضور سردار سلیمانی و رفتن سیل اسلحه به آن منطقه توانستیم ریشه داعش را از عراق بکنیم و فقط در شهر رقه عده ای از آنها حضور دارند که انشالله به زودی کلکشان کنده می شود.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری همچنین به اتفاقات دهه ۶۰ اشاره کرد و اظهار داشت: منافقین، منفورترین گروهی بودند که با کمک عراق دست به ترور مردم ایران زدند که نسل سومی و چهارمی های انقلاب باید به این اتفاقات آگاه باشند و با نوشتن مطلب و مقاله باید این جنایات را همواره برای مردم تشریح نمایند تا مردم به مقام شامخ شهیدان بیش تر آشنا شوند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.