خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

هانیه با نامه استخدام رفت ...

ایسنا/ شهمرادی، همسر هانیه اکبریانی- آموزگار نهضت سواد آموزی- که در پی حادثه تروریستی تهران شهید شد، می گوید: همسرم نامه‌ای برای استخدام داشت. دو دقیقه از ورود او به مجلس نگذشته بود که صدای تیراندازی بلند شد و اجازه ندادند من به داخل بروم تا اینکه جنازه همسرم را بیرون آوردند.

فتوای ازدواج مرد با زن جن

العالم/ مفتی موریتانی و امام جماعت بزرگترین مسجد این کشور در یک برنامه رمضانی در تلویزیون رسمی موریتانی ادعا کرد ازدواج انسان مرد با زنان جن جایز، اما ازدواج زن انسان با مرد جن حرام است. ولد حبیب الرحمن افزود: از "جنون" - یک فقیه مذهب مالکی - نقل شده است که او با یک شیخ اهل قرآن دیدار کرد که با ۴ زن جنی ازدواج کرده بود.

ادعای من نبود

ایسنا/ بیژن نامدار زنگنه-وزیر نفت- می گوید: من هیچ گاه نگفتم در بنزین خودکفا می‌شویم، کیهان گفته خودکفا شدیم که خودش هم باید جواب بدهد. بروید و از مدیر مسوول آن بپرسید.

دست رد به سینه ترامپ

ایسنا/ به گزارش رویترز، یک مسئول قطری فاش کرد، تمیم بن حمد آل ثانی- امیر این کشور- دعوت ترامپ را برای سفر به واشنگتن و میانجی‌گری آمریکا نمی پذیرد.

قاصم الجبارین

عصرایران/ سردار قاسم سلیمانی به حادثه تروریستی روز چهارشنبه در صفحه اینستاگرام با انتشار نوشته «بسم الله قاصم الجبارین» - به نام خداوند درهم شکننده ستمگران- واکنش نشان داد.

ترامپ در ویکی پدیا

باشگاه خبرنگاران/ وبسایت نیوزویک نوشت: همزمان با برگزاری نشست کنگره در آمریکا یک فرد ناشناس از داخل مجلس نمایندگان، نام ترامپ را در صفحه «جلوگیری از اجرای عدالت» در ویکی پدیا افزوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.