بجنورد- استاندار خراسان شمالی با محکوم کردن دوباره اقدام تروریستی اخیر مزدوران داعش در ساختمان مجلس و حرم امام خمینی (ره) که به شهادت شماری از هم وطنان ازجمله دو هم استانی منجر شد، آن را اقدامی کور در راستای ضربه زدن به حماسه بزرگ ملت ایران توصیف کرد و گفت: دشمن بداند که این ترورها انسجام مردم ما را بیشتر می کند.

هدف تروریست ها ضربه زدن به حماسه ملت ایران بود/ ترورها انسجام مردم را بیشتر کرد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی جمعه شب در مراسم کنگ زنی ساخت خوابگاه دخترانه خیرساز در مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین اظهار کرد: هر زمان ملت ایران حماسه ای می آفریند، دشمن قصد می کند که ضربه ای به این نظام و کشور وارد کند، ولی این آرزو را به گور خواهند برد.

وی تصریح کرد: کوردلان بدانند که هیچ امتیازی از این ترورهای کور به دست نخواهند آورد.

وی با اشاره به انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه، از حضور و مشارکت بالای مردم استان به ویژه شهرستان اسفراین در این رویداد حساس و سرنوشت ساز قدردانی کرد و گفت: مردم ما با حضور در این انتخابات فارغ از این که به کدام نامزد حاضر در عرصه رأی دادند، در خلق حماسه ای بزرگ مشارکت داشتند.

معاون رئیس جمهوری در امور مجلس نیز با محکوم کردن اقدام کور تروریستی داعش در تهران، بر حفظ وحدت و انسجام داخلی در برابر توطئه های دشمنان تأکید کرد.

دکتر امیری افزود: برجام که با مجوز رهبری معظم انقلاب برای مذاکرات پیش رفت، با مدیریت دکتر روحانی و تلاش تیم مذاکره کننده ما به ثمر نشست و در پی آن، تحریم های ۱۲ ساله و قطعنامه های پیاپی علیه کشورمان برچیده شد.

وی ادامه داد: با برجام، ملت ما با حفظ عزت و سربلندی و دستیابی به حقوق هسته ای خود و به رسمیت شناخته شدن این حق از سوی جامعه جهانی، دوباره به بازارهای تجاری که قبل از آن در حال از دست رفتن بود، وارد شد و اکنون حضور معنادار شرکت های بزرگ دنیا و هیئت های تجاری از اقصی نقاط جهان را شاهد هستیم.

وی بازپس گیری بازارهای نفتی از دست رفته کشورمان، روند رو به رشد اقتصاد کشور، تورم تک رقمی، بهبود ۱۰ پله ای ایران در شاخص های جهانی امید به زندگی، جهش ۱۸ پله ای در آزادی اقتصادی و ۳۲ پله ای در سهولت کسب و کار را از جمله نتایج برجام و دستاوردهای دولت تدبیر و امید برشمرد و تصریح کرد: اکنون می توان گفت که کشورمان در مسیر حرکتی صحیح قرار گرفته و آینده خوب و روشنی در انتظار ملت ایران است.

در پایان این مراسم با حضور حسینعلی امیری معاون رئیس جمهوری در امور مجلس، هادی قوامی نماینده اسفراین در مجلس و شماری از مقام های مسئول استانی، کلنگ احداث خوابگاه ۱۵۰ نفره دخترانه خیرساز مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی این شهرستان به زمین زده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.