​ایلام- پیکر پاک شهید حادثه تروریستی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی شهید «علی قلی زاده» تا ساعاتی دیگر در زادگاهش تشییع و به خاک سپرده می شود.

پیکر پاک شهید ترور «علی قلی زاده» در سرابله تشییع می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام روز شنبه در گفتگو با قدس آنلاین در این باره گفت: پیکر شهید «علی قلی زاده» شب گذشته به از طریق کرمانشاه به شهر سرابله منتقل شده و صبح امروز از درب مسجد جامع شهر سرابله بر روی دستان مردم شهرستان شهیدپرور چرداول تشییع می شود.

سلیمان رستمیان با بیان اینکه در این مراسم مسئولین استانی و شهرستانی حضور خواهند داشت، اظهارداشت: پس از برگزاری مراسم تشییع در شهر سرابله،  پیکر این شهید برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهش در شهر آسمان آباد و در جوار امامزاده پیرحمزه (ع) منتقل می شود.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان وظیفه دارند که خانواده شهدا را مورد تکریم خود قرار دهند، افزود: شهادت در طول تاریخ شیعه و انقلاب همیشه جریان داشته و خواهد داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با تأکید بر اینکه شیعه و انقلاب بدون شیهید تداوم نمی یابد، بیان داشت: شیعه با تفکر شهادت در برابر جریان های تکفیری و وهابی قد علم کرده و با کج اندیشی های این گروه ها مبارزه می کند.

سلیمان رستمیان با بیان اینکه جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون بیش از ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، خاطرنشان ساخت: مردم بایستی قدردان خانواده شهدا باشند، چرا که با خون پاک این شهیدان است که نهال انقلاب آبیاری می شود و امنیت در جامعه برقرار می شود.

گفتنی است شهید «علی قلی زاده» جوان ۲۸ ساله از اهالی شهر آسمان آباد از توابع شهرستان چرداول در استان ایلام که برای تهیه و تأمین بخشی از هزینه های مسجد محل زندگی خود برای ملاقات با یکی از نمایندگان استان ایلام به مجلس شورای اسلامی رفته بود، چهارشنبه گذشته در اثر حمله تروریستی داعشی های کوردل در مجلس به شهادت رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.