۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 537592

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران برای پیوستن بازیکنانش به تیم‌های خارجی یک شرط بزرگ گذاشت.

مخالفت شمسایی با لژیونر شدن بازیکنان فوتسال

به گزارش قدس آنلاین از ایسنا، با توجه به در پیش بودن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، تیم‌های خارجی به دنبال تقویت تیم خود با جذب بازیکنان ایرانی هستند و از همین رو دو بازیکن از جمع تاسیسات دریایی با پیشنهاد بازی به صورت قرضی در این مسابقات رو به رو شده‌اند.

باشگاه بانک بیروت لبنان در سال‌های اخیر از بازیکنان ایرانی چون مهدی جاوید، الیاس براتی و ناصر عجم استفاده کرده، برای شرکت در جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۷ با بهروز جعفری بازیکن تیم تاسیسات دریایی قرارداد امضا کرده است. موافقت وحید شمسایی برای پیوستن جعفری به تیم لبنانی با یک شرط همراه بوده و جعفری اجازه دارد تنها به مدت هشت روز و برای حضور در مسابقات راهی ویتنام شود و حق شرکت در اردوهای بانک بیروت را ندارد.

با این شرط شمسایی، دو بازیکن دیگر نتوانستند اجازه ترک تمرین‌های تاسیسات را بگیرند. مجید حاجی‌بنده ملی‌پوش این تیم نیز از تیم چونبوری تایلند پیشنهاد داشت اما به دلیل اینکه نمی‌توانست سه هفته در تمرین‌ها غیبت کند، پاسخ منفی به تایلندی‌ها داد.

همچنین مسلم اولاد قباد دیگر ملی‌پوش تاسیسات دریایی از یک تیم عراقی برای بازی در مرحله حذفی لیگ این کشور پیشنهاد داشت اما بعد از مشورت با شمسایی،‌ از پیوستن قرضی به این تیم منصرف شد.

لیگ برتر فوتسال از ششم تیر و جام باشگاه‌های آسیا از بیست و هشتم تیر در ویتنام آغاز خواهد شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.