بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز مهمترین امر واژه ها هستند که سرنوشت ملت ها را رقم می زنند گفت: دشمن امروز با استفاده از واژه ها ترور می کند و جوانان را گول می زند.

دشمن امروز با استفاده از واژه ها ترور می کند و جوانان را گول می زند/تشییع پیکر شهدای ترور ۱۷ خرداد تکرار حماسه ۹ دی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر شنبه در دیدار با نمایندگان ولی فقیه در ادارات و نهادهای استانی، ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی(علیه السلام) بیان کرد: مقام معظم رهبری ۲۰سال قبل موضوع «تهاجم فرهنگی» را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه اما متاسفانه تاکنون آنچنان که باید توجه نشده است یادآور شد: نمایندگان ولی فقیه در سازمان ها و ادارات مختلف باید آنچه را که در اندیشه رهبری است به نمایش بگذارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز مهمترین امر واژه ها هستند که سرنوشت ملت ها را رقم می زنند افزود: دشمن امروز با استفاده از واژه ها ترور می کند و جوانان را با واژه‌ها گول می زند.

عبادی ضمن تسلیت حادثه ترور ۱۷ خرداد در تهران تصریح کرد: خون این شهدای عزیز در دل ملت ایران اثر گذاشت و دیدیم که چگونه ملت در تشییع پیکر مطهر شهدا، در آن هوای گرم تهران و با زبان روزه شرکت کردند.

وی با بیان اینکه این حادثه به خیلی از معماهایی که برخی افراد درست کرده بودند، پاسخ داد تصریح کرد: برخی ها متاسفانه در جامعه داشتند جای شهید و جلاد دهه ۶۰ را عوض می کردند و این خون ها جملات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی ۱۴ خرداد حرم امام راحل را خوب تعبیر کرد و برای آنهایی که مغرضانه و عوام فریبانه و منافقانه همان شعار «نه غزه نه لبنان» را در جدیدی القا می کردند، آن را هم حل کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این حادثه ثابت کرد که اگر جبهه ما در لبنان، سوریه، عراق و فلسطین نباشد، باید در تهران با دشمن جنگید یادآور شد: این خون های پاک بر روی افکار مردم تاثیر داشت و آن جوسازی های منافقان را به کلی از دهن مردم پاک کرد و این را مردم در مصاحبه های خود نشان دادند.

عبادی خاطرنشان کرد: اگر تاکنون در جمهوری اسلامی ایران هر شخص و نهادی به وظایف خود طبق آنچه در قانون آمده است، عمل می کرد، هیچ فرصتی برای بیگانگان در کشور فراهم نمی شد، اما  در این خصوص تاکنون کوتاهی شده است.

وی اظهار داشت: متاسفانه شاهد هستیم که در خیلی جاها کلمات و پیام های انقلاب تقطیع می شود و به طور کامل و درست برای مردم بیان نمی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امام راحل فرمودند که بنده نگران خارج نیستم بلکه از داخل کشور نگرانم بیان کرد: اگر ما در داخل مشکلی نداشته باشیم، دشمن خللی نمی تواند به نظام وارد کند.

عبادی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری باید در جامعه عملی و برای مردم تببین شود تصریح کرد: مسئولان نماینده ولی فقیه در هر نهاد و دستگاهی این اقدام را در دستگاه خود انجام دهند.

وی با اشاره به تشییع پیکر شهدای ترور در تهران خاطرنشان کرد: تشییع پیکر شهدای ترور ۱۷ خرداد تکرار حماسه ۹ دی بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی افزود: امام حسن(ع) بیش از ۱۰ سال با فریب ها و توطئه های معاویه که نابودی اسلام را در سر داشت مبارزه کرد و او را محکوم کرد و لذا حماسه کربلا از برکات وجود امام حسن(علیه السلام) بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.