پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است دولت باید به ۱۶ تیم حاضر در لیگ برتر کمک کرده و بودجه‌ای را در اختیار آنها قرار دهد.

پروین: روحانی به تیم های لیگ برتر ۵۰۰ میلیارد کمک کند!

به گزارش قدس آنلاین، علی پروین پس از حضور در باشگاه پرسپولیس و جلسه با علی‌اکبر طاهری، در جمع خبرنگاران گفت: آقای روحانی باید به کل ۱۶ تیم لیگ برتری کمک کند. چه اشکالی دارد ۵۰۰ میلیارد بگذارند برای این ۱۶ تیم؟ به باشگاهی که بعد از چند سال به عنوان یک تیم ایرانی به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رفته، باید کمک شود.

وی افزود: استقلال و پرسپولیس ۴۰ میلیون طرفدار دارند. وزارت ورزش و جوانان باید به این تیم‌ها کمک کند و نگذارند آقای طاهری منتظر پول بماند. همه باید دست به دست هم بدهند و کمک کنند، چون وقتی این تیم به آن مرحله از لیگ قهرمانان رسیده، به‌عنوان تیم ملی است و شما نمی‌توانید آن را فقط پرسپولیس حساب کنید. وقتی استقلال در آسیا بازی می‌کرد، همه طرفدار استقلال بودند. الان همه باید به طاهری کمک کنند و او را تنها نگذارند. مشکلات مالی الان حرف اول و آخر را در فوتبال این مملکت می‌زند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در فصل نقل‌وانتقالات، خاطرنشان کرد: پرسپولیس بازیکنان خوبی گرفته که امیدوارم سال آینده هم بتواند قهرمان شود. البته الان مهم‌تر از همه چیز، مسائل مالی است که پرسپولیس با آن درگیر شده. الان شما می‌دانید پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر چقدر هزینه دارد؟ الان راحت ۵۰ میلیارد هزینه باشگاه است. نظام ما باید به داد این باشگاه برسد. سپس وزارت ورزش باید کمک کند. آقای داورزانی باید کمک کند، چون طاهری نباید بدون پول بماند.

پروین کار پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را راحت دانست و یادآور شد: پرسپولیس تیم خوبی دارد و من فکر می‌کنم که راحت از این مرحله بالا خواهد آمد.

وی با اشاره به دیدار ایران - ازبکستان در مرحله انتخابی لیگ قهرمانان آسیا، یادآور شد: من قبلاً هم گفتم که ان‌شاءالله دوشنبه همه با هم جشن صعود به جام جهانی می‌گیریم. البته ما نمی‌توانیم در خیابان جشن بگیریم. مردم در خیابان جشن می‌گیرند و ما در خانه‌های‌مان. باز هم می‌گویم که تیم ملی ما گل نمی‌خورد، می‌برد و به جام جهانی صعود می‌کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس راجع‌به عملکرد تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ جهانی والیبال، گفت: من بازی‌های والیبال را دنبال می‌کنم. دیشب از این والیبالی که بچه‌ها به نمایش گذاشتند، کیف کردم. به بازیکنان و مردم ایران بابت پیروزی مقابل بلژیک تبریک می‌گویم و امیدوارم به روند پیروزی‌های‌شان ادامه بدهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.