شهرکرد-معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: با تفاهمنامه منعقد شده با شرکت توزیع برق استان، از اول تیرماه امسال به منظور رعایت خاموشی در زمان پیک مصرف، هزینه برق چاه های آبی کشاورزان رایگان محاسبه می شود.

برق چاه های کشاورزی در چهارمحال وبختیاری رایگان می شود

حمید رضا دانش  شهرکی در گفتگو با قدس آنلاین از محاسبه رایگان برق چاه های کشاورزی از ابتدای تیرماه سال جاری خبر داد و افزود: با توجه به افزایش میزان مصرف سالانه مشترکان برق و امکان افت ولتاژ در مصارف خانگی در فصل گرما، بهره برداران چاه های آب بخش کشاورزی با کاهش میزان مصارف خود، دولت را یاری و از مزایای طرح نیز بهره مند می شوند.

دانش شهرکی تصریح کرد: طبق مصوبه شرکت توزیع برق استان کشاورزانی که در ۴ ساعت اول شب در فصل تابستان در مدت زمان ساعت های ۱۹تا ۲۳ میزان برق مصرفی خود را به صفر برسانند، در طول ساعات دیگر شبانه روز از برق رایگان برخوردار خواهند شد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: صاحبان چاه های برقی بخش کشاورزی که مایل به همکاری در این طرح هستند، می توانند به ادارات برق شهرستان های تابعه خود مراجعه و تفاهمنامه را امضا کنند.
 دانش توضیح داد: تعداد ۳ هزار و ۶۰۰ چاه آبی در بخش کشاورزی فعال است که حدود ۴۲۰ حلقه چاه کشاورزی برقی است.
قابل ذکراست: چهارمحال و بختیاری۲۷۰ هزار هکتار اراضی زیرکشت با ۶۰ هزار بهره بردار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.