دروازه‌بان با تجربه یوونتوس و تیم ملی فوتبال ایتالیا از آخرین شرایط خودش گفت.

بوفون: من بازیکن ابدی نیستم/ با شکست در فینال کنار آمده ام

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از گاتزتا دلواسپورت، جان لوئیجی بوفون بعد از پایان فصل آینده قراردادش با یوونتوس به پایان می‌رسد و به نظر می‌رسد که این دروازه‌بان بعد از قرارداد و بازی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فوتبال را کنار بگذارد. به همین خاطر باشگاه یوونتوس به سراغ شزنی رفته تا جانشین بوفون شود و در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا نیز دونارومای جوان آمده است تا جای بوفون را در ترکیب ثابت ایتالیا بگیرد.

جان لوئیجی بوفون درباره این شرایط گفت‌: به نظر می‌رسد که اقدامات درستی صورت می‌گیرد. من ابدی نیستم و دارم به پایان راهم نزدیک می‌شوم و باید جانشینان من آماده شوند تا جای من را در ترکیب اصلی بگیرند. من همیشه تلاش کرده‌ام تا با فوتبال به عنوان مهم‌ترین موضوع زندگی‌ام کنار بیایم و در این مدت پیشرفت‌های زیادی داشته ام. در ۳۹ یا ۴۰ سالگی سخت است که برای خودتان انگیزه‌ای داشته باشید و بتوانید سخت تلاش کنید و وظایف‌تان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید ولی من در طول این سال‌ها نگذاشته‌ام بالا رفتن سنم تاثیری بر روی فوتبالم داشته باشد و همیشه تلاش کرده‌ام تا به این جایگاه برسم.

دروازه‌بان با تجربه تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا در ادامه‌ ‌اضافه کرد: هنوز برای آینده‌ام تصمیمی نگرفته‌ام ولی بعید می‌دانم که  مربی شوم. شاید یک پستی مانند مدیر باشگاه یا مدیر فنی را بر عهده بگیرم.

تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا باید امشب (یکشنبه) برابر لیختن اشتاین در انتخابی جام جهانی روسیه به میدان برود. بوفون در پایان سخنان خود درباره شکست در برابر رئال مادرید، گفت‌: می‌خواستیم با یک کلین شیت قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم، من با این شکست کنار آمده‌ام و فکر می‌کنم که همیشه باید به آینده نگاه کنیم. انتظار داشتم بتوانم جام قهرمانی را با یوونتوس کسب کنم ولی این طور نشد. فوتبال پر از لحظات شیرین و تلخ است و این بار اتفاق تلخ آن برای ما رخ داد.

بوفون تاکنون سه بار همراه با یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافته که هر سه بار با شکست برابر تیم‌هایی همچون اینتر میلان، بارسلونا و رئال مادرید از رسیدن به عنوان قهرمانی باز مانده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.