زاهدان- فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از توقیف محموله سنگین قاچاقچیان مسلح و ناکامی آنها در انتقال ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مخدر به داخل کشور خبر داد.

بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان کشف شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار سعید کمیلی بااعلام این خبر اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی و همکاری سربازان گمنام امام زمان از قصد قاچاقچیان برای ورود مقادیر قابل توجهی موادمخدر به داخل کشور آگاه شدند و با اتخاذ تمهیدات لازم توانستند سوداگران مرگ را در دست یابی به مقاصد شومشان ناکام بگذارند.

فرمانده مرزبانی سیستان وبلوچستان افزود: مرزداران پس از انجام عملیات شناسایی و بررسی های همه جانبه اقدام به اجرای کمین در مسیرهای احتمالی ورود قاچاقچیان کردند که پس از ساعاتی کمین با سوداگران مرگ روبرو شدند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان به محض مشاهده مامورین به سمت آنها تیراندازی کردند و پس از چند ساعت درگیری و ناتوانی در مقابله با آتش پرحجم مامورین با دپو کردن محموله موادمخدر و با استفاده از تاریکی هوا ونخلستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

سردار کمیلی ضمن بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمین این پرونده در دستور کار قرار دارد، گفت: مرزداران منسجم تر و استوارتر از گذشته به پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور می پردازند و اجازه کوچکترین تحرکی رابه سوداگران مرگ نخواهند داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.