اهواز- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان با اشاره به بهره‌برداری بیش از ۱۰۰ مدرسه در مناطق محروم گفت: برخی از مدارسی که در سال گذشته به بهره‌برداری رسید مربوط به مناطق محروم، روستاها و عشایر استان بود.

بهره برداری از ۱۰۰ مدرسه در مناطق محروم/ ۷۰ مدرسه کانکسی در سطح استان جمع‌آوری شد

به گزارش قدس آنلاین، رضا رضایی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف از عدم اختصاص اعتبار به منظور ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی در حد مورد انتظار اظهار کرد: جهت تجهیز سیستم آموزش و پرورش به سیستم سخت‌افزاری اقدامات شایسته‌ای انجام شد.

وی با اشاره به تجهیز مدارس به سیستم سرمایشی و گرمایشی تاکید کرد: اعتبارات تخصیص شده در این بخش طی سال گذشته بی‌سابقه بود.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با بیان اینکه ۷۰ مدرسه کانکسی در سطح استان جمع آوری شد توضیح داد: جمع‌آوری کانکس‌های باقی مانده در مناطق محروم از طریق تامین اعتبارات مورد نیاز در دستور کار قرار گرفت .

 رضایی با ارائه آماری از مجموعه فعالیت اداره نوسازی و تجهیز مدارس خوزستان بیان کرد: اکنون حدود۳۰۰  فضای آموزش در قالب یک هزار و۲۰۰ کلاس درس در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد: بر اساس زمان در نظر گرفته شده و با شرط تامین اعتبارات لازم و مورد نیاز مقرر است پیش از آغاز سال تحصیلی جدید ۱۵۰ فضای آموزشی به آمار آموزش و پروش استان اضافه شود.
رضایی با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام متذکر شد: از اجرا و تعریف پروژه‌های جدید صرف نظر شده است، چرا که تمام تلاش خود را صرف تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به کار برده‌ایم.
وی با اشاره به بهره‌برداری از ۵ فضای آموزی در سال گذشته در شهرستان هویزه یادآور شد: یک دبیرستان دخترانه شبانه‌روزی، هنرستان کار و دانش، دبیرستان ۹ کلاسه، معلم‌سرا و یک دبستان ۵کلاسه در یزد نو به بهره‌برداری رسید.
رضایی با ابراز تاسف از اینکه برخی از دختران شهرستان هویزه به‌دلیل عدم وجود فضای آموزشی مجبور به ترک تحصیل می‌شدند، گفت: به این دلیل در این شهرستان مدرسه تاسیس شد که مهم‌ترین آنها تاسیس دبیرستان شبانه‌روزی با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد تومان بود.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در پایان  با اشاره به بهره‌برداری بیش از ۱۰۰ مدرسه در مناطق محروم متذکر شد: برخی از مدارسی که در سال گذشته به بهره‌برداری رسید مربوط به مناطق محروم، روستاها و عشایر استان  بود.

منبع : فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.