۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
کد خبر: 538335

تیم ملی فوتبال ایران که برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به یک پیروزی دیگر نیاز دارد در نیمه اول ازبکستان را شکست داد.

پیروزی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول

تیم ملی فوتبال برای کسب مجوز حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی ازبکستان رفته است و در صورتیکه بتواند در این بازی به برتری برسد راهی جام جهانی خواهد شد.

تیم ملی ایران با این ترکیب به مصاف ازبکستان رفت: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، مرتضی پورعلی‌گنجی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، علی کریمی، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش(۴۴ وحید امیری)، مسعود شجاعی، مهدی طارمی و سردار آزمون.

گزارش زنده این دیدار را در زیر می خوانید:

* قبل از شروع این دیدار اعضای دو تیم به خاطر حادثه تروریستی تهران و شهدای این حادثه یک دقیقه سکوت کردند.

* دقایق ابتدایی بازی با در اختیار داشتن توپ توسط بازیکنان ایران همراه بود که البته موقعیتی ایجاد نکرد. در دقیقه سوم این بازی مصدومیت بازیکن ازبکستانی لحظاتی در بازی وقفه ایجاد کرد.

* در دقیقه پنج همکاری خوب جهانبخش با رامین رضاییان ایران را صاحب یک کرنر کرد که این کرنر با ضربه سر مهدی طارمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

* در دقیقه ۸ ایران صاحب یک ضربه کرنر دیگر شد که این ضربه را جهانبخش روی دروازه ارسال کرد و ضربه محکم سیدجلال حسینی از بالای دروازه به بیرون رفت.

* تا دقیقه ۲۰ این دیدار تیم ایران منطقی و آرام کارش را ادامه داد اما نتوانست موقعیت خطرناکی را روی دروازه مهمان ایجاد کند. با این حال گل نخوردن هدف اصلی تیم ملی ایران بود و بازیکنان بیشتر حواسشان به دفاع بود.

* دقیقه ۲۳: سردار آزمون در موقعیتی تک به تک دروازه ازبکستان را باز کرد تا کار تیم ملی در ادامه این مسابقه راحت تر شود.

* در ادامه ملی پوشان ایران بازهم به حملات خود ادامه دادند اما کمی احساس را چاشنی کارشان کردند و به همین خاطر ازبک ها با خیال راحت تر به کار ادامه دادند.

* در دقیقه ۴۰ میلاد محمدی از جناح چپ زمین ایران حمله ای را روی دروازه ازبکستان پی ریزی کرد که مدافع ازبک وی را پشت محوطه جریمه سرنگون کرد. این ضربه خطا ثمری برای ایران نداشت.

* در دقیقه ۴۴ مهدی طارمی می توانست گل دوم را برای ایران به ثمر برساند اما ضربه این بازیکن با اندکی اختلاف از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.