اصفهان- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان گفت: در راستای اجرای نیات واقفان نیک اندیش اصفهانی در ماه مبارک رمضان ۵۰۰۰ جلد قرآن کریم از طرف اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان در مساجد فاقد درآمد استان اصفهان توزیع می شود.

۵۰۰۰ جلد قرآن کریم در مساجد فاقد درآمد استان اصفهان توزیع می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هادی روح الامینی در این باره اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح توزیع قرآن های جدید بین مساجد فاقد درآمد استان اصفهان توسط اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان آغاز شده و این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: این طرح با هدف جایگزین کردن قرآن های جدید به جای کتب فرسوده و تجهیز و تکمیل کتابخانه ها و مراکز فرهنگی و قرآنی مساجد فاقد درآمد با رویکرد اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش و از محل موقوفاتی که نیات آنان نشر و ترویج قرآن کریم است اجرا می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان خاطر نشان کرد: در این طرح ۵۰۰۰ جلد قرآن کریم که از انتشارات اسوه و با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال تهیه شده است بین مساجد توزیع می شود.

وی یادآور شد: هیئت امنا مساجدی که فاقد درآمد هستند جهت بهرمندی از این طرح می توانند همه روزه تا پایان ماه مبارک رمضان به اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان واقع در خیابان بزرگمهر نبش کوی فرهنگیان مراجعه و در خواست خود را مبنی بر دریافت قرآن جدید به این اداره ارائه نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.