همدان-مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در همدان از افتتاح دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در این شهرستان و از اواخر تیرماه با هدف خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه محرومان خبر داد.

ابراهیم کارخانه ای در جلسه هماهنگی کارگروه‌های روابط عمومی دفتر آستان قدس رضوی در همدان بیان کرد: برای مراسم افتتاحیه این دفتر قائم مقام آستان قدس رضوی به نمایندگی از حجت‌الاسلام رئیسی حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به اینکه فلسفه عشق و ارادات به امام رضا (ع) در قالب خدمت به مردم  ظهور پیدا می‌کند، گفت: دفاتر آستان قدس رضوی از علاقمندان و دلدادگان آن امام هشتم در تخصص‌ها و مدارج مختلف  دعوت و ثبت نام می‌کند تا افراد خادم‌یار رضوی شده وبه مردم محروم خدمت کنند.

کارخانه ای عنوان کرد : پس از ثبت نام علاقمندان در سایت aqr.ir وظیفه دفتر خادم یاری برقراری ارتباط با شخص و تشکیل پرونده است، سپس جلسه توجیهی برگزار می شود و مورد گزینش و مصاحبه قرار می‌گیرند.

 وی با بیان اینکه در مرحله نخست حکم ۶ ماهه خادم یاری رضوی به شخص اعطا خواهد شد و بعد از ۶ ماه به طور موقت در سال ۸ ساعت را می‌تواند به عنوان خادم امام رضا(ع) خدمت کند ،افزود: اگر خدمات شایسته بود به ۱۶ ساعت و سپس به ۲۴ ساعت در سال ارتقا می‌یابد و سپس به درجه خادم تشرفی می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه تأسیس دفتر نخستین قدم است، اظهار داشت: همه ملت و اقشار علاقمند به خادمی هستند ولی باید افراد متخصص و توانمند به پای کار بیاند،البته هیچ مکانی در همدان به نیت امام هشتم وقف نشده بود ولی یک مکان استیجاری برای این کار در نظر گرفته شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.