رئیس شورای اسلامی شهر تهران در تشریح تاخیر ابلاغ افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل گفت: این مصوبه برای امضای نهایی به مجلس رفته بود اما با توجه به حمله‌های تروریستی داعش به مجلس اتاق مورد نظر پلمب شد و امضای مصوبه با تاخیر مواجه شد.

توضیح چمران درباره علت تاخیر ابلاغ افزایش نرخ کرایه‌ها

به گزارش قدس آنلاین، مهدی چمران در حاشیه سیصد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: صورتجلسه افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی به امضای اکثر اعضا رسید و مقرر بود که توسط دبیرخانه به فرمانداری و شورای اسلامی شهر تهران ابلاغ شود.

 وی در خصوص اجرایی نشدن این مصوبه به امضای نهایی مصوبه در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: این مصوبه برای امضای نهایی به مجلس رفته بود اما از آنجایی که مجلس مورد حمله تروریستی داعش قرار گرفت اتاق مورد نظر پلمب شد و امضای این مصوبه با تأخیر مواجه شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مشکلات محله هرندی اشاره کرد و افزود: پس از اقدامات شهرداری تهران در محله هرندی چهره پارک این محله تغییر کرده است و استخری که در پارک هرندی به محل خواب معتادین تبدیل شده بود جمع‌آوری شد. تعداد زیادی از معتادین در این محله جمع‌آوری و به مراکز درمانی و مراکز بهاران منتقل شدند.

وی تاکید کرد: با وجود همه این اقدامات باید به این نکته توجه داشت که شهرداری تهران به تنهایی نمی‌تواند همه کارها را انجام دهد و باید قوه قضاییه و بهزیستی نیز همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد این معتادین شهرستانی هستند و مشکل اصلی آنها پیدا کردن شغل است افزود: این افراد برای پیدا کردن شغل به تهران مهاجرت می‌کنند که پس از ورود به تهران وارد این پارک‌ها شده و متاسفانه با مواد مخدر آشنا می‌شوند که در پی آن معضلات بسیاری ایجاد می‌شود.
 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.