خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

حرف مفت مفتی وهابی

اتاق خبر۲۴/  مفتی وهابی سعودی در فتوایی مضحک گفت: روزه قطری ها تا زمانی که سعودی از آنها راضی نباشد، قبول نمی‌شود!

پادشاه در ضیافت افطار

قدس/ به گزارش رویترز، پادشاه بلژیک روز دوشنبه در مراسم افطار یک خانواده مسلمان در شهر ایورژم حاضر شد.

هواداری با جوراب

باشگاه خبرنگاران/ جف دانکن- نماینده جمهوریخواه آمریکا- با پوشیدن جوراب هایی که نام ترامپ روی آن ها نقش بسته، حمایت خودش را از او نشان داد.

گوشت گربه هم کیلویی ۱۲۰ هزار تومان شد!

قدس/ یک نجات یافته از شهر جنگ زده و در اشغال داعش می گوید: از گرسنگی در حال مرگ بودیم و از شدت قحطی، یک کیلو گوشت گربه به ۴۰ هزار دینار - حدود ۱۲۰ هزار تومان- رسیده بود.

تکذیب حلیم پنبه ای

ایسنا/ فرهادی- معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت- گفت: وجود پنبه و الیاف و پشم دام در حلیم صحت ندارد.

قانون جدید توییت بازی

ایرنا/ به گزارش رویترز، کنگره آمریکا می خواهد قانونی با نام "قانون COVFEFE" برای پیشگیری از نوشته های توییتری ترامپ ارائه دهد تا رئیس جمهوری نسبت به چنین توییت هایی که یک بیانیه هستند، مسئولیت پذیر باشد و  نتواند آن ها را حذف کند.

 مدرک  رو کنید

ایسنا/ نوبخت- سخنگوی دولت- گفت: درباره ۲۰۳۰ ما چیزی را امضا نکرده‌ایم و اگر کسی مدرکی دارد که وزیر ما امضا کرده، نشان دهد.

واکنش ضد فرهنگی

ایسنا/ درپی بحران سیاسی سعودی و چند کشور عربی با قطر و موضع بیطرفانه سومالی در بحران، دولت امارات از حضور قاریان قطری و سومالیایی در مسابقات بین المللی قرآن جلوگیری کرد.

فرجام رانندگی در عربستان

جام نیوز/ به گزارش نیویورک تایمز، درپی رانندگی کردن منال الشریف- فعال سعودی- در خیابان های عربستان، وی به زندان افتاد، فرزند و کارش را از دست داد و به ترک زادگاهش ناچار شد.

رسوایی تازه بن سلمان

العالم/ مجتهد- کاربر عربستانی در توییتر که اسرار آل سعود را فاش می کند- در توییتی از هزینه کردن دین در سیاست خبر داد و نوشت: بن سلمان، شماری از آل الشیخ را برای امضای بیانیه علیه آل ثانی زیرفشار گذاشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.