مدافع ناراضی تیم تراکتورسازی پیشنهاد مبلغ جدیدی از سوی این باشگاه دریافت کرده است.

پیشنهاد تراکتورسازی به مدافع ناراضی/ ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بگیر و بمان!

به گزارش قدس آنلاین، خالد شفیعی مدافع فصل گذشته تیم تراکتورسازی از حدود دو هفته پیش مذاکراتش را با مسئولان این باشگاه آغاز کرده است، اما این بازیکن در نهایت اعلام کرد که می‌خواهد از این تیم جدا شود.

پیش از این پیشنهاد بالای شفیعی دلیل عدم توافق دو طرف اعلام شده بود. گفته می‌شد مدافع تراکتوری‌ها مبلغ ۱.۵ میلیارد را برای تمدید قراردادش درخواست کرده است. این در حالی است که قرارداد فصل گذشته شفیعی ۷۵۰ میلیون بوده و طبیعتاً دو برابر شدن این مبلغ در فاصله یک فصل منطقی به نظر نمی‌رسد.

هر چند شنیده می‌شود در مراحل بعدی شفیعی پیشنهاد کمتری به باشگاه داده است، اما همچنان رقم مورد درخواست شفیعی، او را به گران‌ترین بازیکن فصل تراکتورسازی تبدیل می‌کند.

اگر دلیل عدم توافق دو طرف مبلغ پیشنهادی شفیعی نبوده باشد، تنها موضوع باقیمانده موضوع مطالبات این بازیکن است. در این بخش هم شرایط شفیعی از سایر بازیکنان تراکتورسازی بهتر بوده و این بازیکن ۷۵ درصد از مبلغ قرارداد خودش را دریافت کرده و الان فقط ۲۵ درصد از باقی مانده است. مسئولان باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده‌اند که این مبلغ هم به‌زودی پرداخت می‌شود.

از سوی دیگر مسئولان باشگاه تراکتورسازی مدعی هستند حتی مطالبات فصل‌های قبلی خالد شفیعی نیز پیش از آغاز این فصل پرداخت می‌شود.

تنها موضوع باقیمانده که می‌تواند منجر به نا امیدی خالد از ادامه مذاکرات شده باشد، مبلغ پیشنهادی قرارداد است. باشگاه تراکتورسازی حاضر به پرداخت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای تمدید قرارداد خالد شفیعی است. البته اگرمطالبات باقی مانده از گذشته نیز پرداخت شود، شفیعی در این فصل مبلغی در حدود یک و نیم میلیارد از تراکتورسازی دریافت خواهد کرد.

طبق اعلام خالد شفیعی، او از تیم‌های ذوب‌آهن، استقلال و سپاهان پیشنهاد دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.