قزوین- استاندار قزوین گفت: مسئولان با دلسوزی و جدیت باید با خدمت رسانی بی منت و صادقانه به شهروندان رسالت خود را انجام دهند.

خدمت بی منت و صادقانه به شهروندان مهمترین رسالت مسئولان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، فریدون همتی در دیدار با جمعی از مردم محله هادی آباد و خیابان مجاهد قزوین در مسجد زینبیه این محله اظهارداشت:ارتباط مستمر و تنگاتنگ مدیران با مردم می تواند به حل و فصل بهتر مشکلات و مسائل جامعه منجر شود.

وی به نقش مساجد در تقویت و تعمیق باورهای دینی مردم اشاره کرد و گفت: مسجد جایگاهی است که در وحدت بخشی، اخوت و بیداری و آگاهی‌بخشی گروه‌های مختلف مردمی رسالت خود را محقق ساخته است.

همتی بیان کرد: مسجد می تواند پایگاه مهمی برای بسیج مردم باشد و این پایگاه ها در واقع مکانی برای تامین امنیت محلات نیز هستند که باید از این ظرفیت بخوبی استفاده کنیم.

وی یادآورشد:دشمنان مساجدرامرکز نیرومند پشتیبانی انقلاب اسلامی و ستاد عملیاتی نظام جمهوری اسلامی می‌دانند و از آن‌ها وحشت دارند.

استاندار قزوین با بیان اینکه ولایت مداری و باور به ارزش ها در محله هادی آباد بسیار محسوس است اظهارداشت: هادی آباد از بافتهای فرسوده شهر است و تلاش می کنیم برای بازآفرینی شهری و بهسازی این منطقه اقدام کنیم.

همتی گفت: برای تقویت زیرساخت های فرهنگی و عمرانی محله هادی آبادی که امروز یکی از امن‌ترین محله‌های قزوین به شمار می رود به همراهی و مشارکت مردم ساکن در این بخش از شهر نیاز داریم و باید به گونه ای رفتار کنیم تا سرمایه گذاران برای فعالیت در این منطقه راغب شوند و در صورت نیاز به منظور تشویق برای سرمایه گذاری در این بخش تراکم بیشتری برای ساخت و سازها داده شود.

همتی با اشاره به وقایع تروریستی وحوادث تیراندازی اخیر درمجلس وحرم امام(ره) نیز گفت: امنیت کشور درشرایط مطلوبی قرار دارد اما باید مراقبت کنیم تاروزنه های نفوذ دشمنان نیز با هوشیاری ما بسته شود.

وی به نقش تاثیرگذار ایران در منطقه اشاره و تصریح کرد: امروز هیچ فردی درجهان نمی‌تواند حضور قدرتمند ایران در منطقه را انکار کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.